رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای نیروی انتظامی تربیت ۱۰ هزار نفر نیروی قرآنی، ارزشی و مکتبی در کشور بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی در همایش کارکنان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به عملکرد و برنامه‌های نیروی انتظامی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و معنویت در جامعه این نهاد سازمانی موفق در این حوزه بوده که به شایستگی در این مسائل ورود پیدا کرده است.

وی گفت: در کنار اینکه نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه موفق عمل کرده در حوزه فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ دینی در جامعه نیز نقش‌آفرینی کرده و توانسته یک نهضت عظیم قرآنی را آغاز کند که از مهمترین نتایج و دستاوردها در این حوزه تربیت 10 هزار نفر نیروی قرآنی، ارزشی و مکتبی در کشور بوده است.

بهرامی بیان کرد: توحید، ولایت‌پذیری، انتظار فرج، اجتهاد، پارسایی، مبارزه مستمر با استکبار، عدم اعتماد به دشمن و حفظ اعتدال از مهم‌ترین پایه‌های اسلام ناب محمدی و دین ما است که می‌توان با حاکمیت آن در جامعه افراد را به سمت توسعه و تعالی واقعی رهنمون کرد که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه و کمال واقعی باید مردم اتحاد و همبستگی اسلامی و ملی خود را حفظ کرده و تلاش کنند تا برای توسعه و ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه گام بردارند تا بتوانیم با اشاعه این اصول ناب مسیر پیشرفت جمعه را هموار کرده و سعادت واقعی را برای افراد جامعه شاهد باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.