مربی سابق تیم ملی آزاد نوجوانان کشورمان گفت:قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در رقابت های جهانی طی دو سال متوالی موفقیت بسیار برزگی برای ورزش کشور است.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در حالی در رقابت های جهانی قهرمان شد که برخی ها پیش از این مسابقات هیچ امیدی به موفقیت و قرار گرفتن دوباره این تیم روی سکوی نخست نداشتند اما واقعاً بچه ها خوش درخشیدند و نشان دادند در آینده می توان روی حساب کرد.
دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا با اشاره به زحمات کادر فنی گفت:به طور حتم موفقیت در میادین بزرگ حاصل یک کار گروهی است به همین منظور نیز باید از همه عواملی که در قهرمانی تیم جوانان از مسئولان فدراسیون کشتی گرفته تا سرپرست،پزشک و بسیاری دیگر از دوستانی که با عناوین مختلف در کنار تیم بودند تشکر کرد اما قدردانی ویژه را باید از کادر فنی و به خصوص محمد طلایی سرمربی توانمند و با اخلاق این تیم داشت که بدون هیچ توقعی ماه ها در شرایط سخت با همه انرژی تلاش کرد که خوشبختانه نتیجه زحمات خود را نیز با به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان در برزیل گرفت.  

وی تاکید کرد:درست است کشتی گیران بدون چشم داشتی و برای اعتلای ورزش کشور در میادین بزرگ از جان مایه می گذارند اما اگر به دنبال آینده کشتی به عنوان ورزش اول کشور هستیم و چنانچه انتظار داریم پس از المپیک ریو نیز همچنان کشتی گیران بتوانند به افتخار آفرینی خود ادامه دهند باید به جوان تر ها بیشتر توجه شود.
اصلانی در خاتمه عنوان کرد:امیدوارم مسئولان کشور نگاه ویژه ای به رده های سنی پایه داشته باشند و حالا که تیم جوانان برای دومین سال متوالی قهرمان جهان شده جوایز اعضای این تیم را طی  یک مراسمی به آنها اهداء کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار