معاون فنی و عمرانی شهردار کرمان با اشاره به ساخت المانی مناسب برای میدان آزادی، گفت: این المان در کارگاه خاتم الانبیا ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،مهندس فرقانی با اشاره به فعالیت های چشمگیر قرارگاه خاتم‌الانبیا در اجرای برخی پروژه های شهرداری از جمله ساخت تقاطع‌های غیرهم‌سطح در شهر کرمان، افزود: بدون شک قرارگاه خاتم‌الانبیا این پروژه را با سرعت و به بهترین نحو به اتمام می رساند.

وی با اشاره به انجام کار حصارکشی دور میدان آزادی، بیان کرد: تا یک ماه آینده کار شناسایی و گمانه زنی تاسیسات زیربنایی در این محدوده انجام می شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار کرمان با تاکید بر اینکه طراحی المان میدان آزادی بین چند شرکت مطرح به مسابقه گذاشته شده است، افزود: بعد از انتخاب بهترین طرح، المان مذکور توسط اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به تایید نهایی رسیده و در میدان نصب می شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستور استاندار کرمان، نمایندگانی از ادارات آب، برق، گاز و مخابرات برای همکاری با این پروژه به محل اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: کار شروع حفاری با حضور نمایندگان دستگاه های مذکور انجام می شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار کرمان با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه زیرگذر آزادی هیچ مانع ترافیکی وجود ندارد، تصریح کرد: ترافیک این منطقه روانی گذشته را داشته و در طول اجرای این پروژه برای شهروندان مشکل ترافیکی ایجاد نمی شود.

مهندس فرقانی با اشاره به اینکه کار اجرای این پروژه از قسمت داخل میدان آزادی آغاز می شود، گفت: طرح انحراف ترافیک مسیر، دیده شده و با اجرای این پروژه هیچ انسدادی در مسیرهای میدان رخ نمی دهد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: ساخت ، المان ، میدان ، آزادی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.