معاون فرماندار کامیاران از برگزاری مراسم هفتم پنج شهید شهرستان کامیاران که هفته گذشته در درگیری با عوامل ضد انقلاب به شهادت رسیدند با حضور مسوولان کشوری و لشکری در سالن استقلال این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عطاالله فرهادی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری این مراسم با اشاره به اینکه شهادت این پنج شهید، شهرستان کامیاران را تکان داد گفت: امروز به برکت خون این پنج شهید شاهد حضور عاشقانه و جوشش همه مردم در به خاک سپردن پیکر این شهدا هستیم.

وی گفت: حضور پرشور مردم در آیین تشییع پیکر شهدای کامیاران پیامی کوبنده به دشمنان و گروهک های معاند دارد.

وی شهدا را الگوی مناسبی برای جوانان این شهرستان دانست و گفت: آیین برگزاری تشییع شهدا سبب بهره مندی از فضای معنوی آنها می شود.

معاون فرماندار کامیاران ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: آزادگان عزت ارزشمند و ماندگاری را در تاریخ انقلاب خلق کردند.

فرهادی امنیت پایدار ایران در منطقه را مرهون خدمات شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی دانست و گفت: این دلاور مردان با تقدیم جان خود به انقلاب ، از آبرو، شرف و حیثیت خود دفاع کردند.

شهیدان پیمان ویسی، زانیار صحرایی، غلام رحمانی، میلاد درخشان و آرش نصیری 20 مرداد سال جاری در درگیری با عوامل ضد انقلاب در منطقه شاهو شهرستان کامیاران به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پیکر ، حضور ، دشمن ، تشییع ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.