نماینده مردم رودبار گفت: با فیلم وداع، دعای سفر، رنگ‌ها و ژست‌های انقلابی و تکیه بر سابقه خدمت گذشته نمی‌توان افکار عمومی را فریب داد.

حکیمی: با فیلم وداع، رنگ‌ها و ژست‌های انقلابی نمی‌توان افکار عمومی را فریب دادبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عطا‌الله حکیمی نماینده مردم رودبار در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (27 مرداد ماه) در نطق میان دستور خود گفت: همه می‌دانیم که اساس دشمنی آمریکا با اصل اسلام و انقلاب است و تمامی حرکات مذبوحانه دشمن در کشورهای اسلامی برای جلوگیری از الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران است. گرچه تعداد اندکی به دشمن دل بسته‌اند و امید به یاری دشمن دارند. این بنای غلطی است که در ابتدای انقلاب هم عده‌ای به آن دل خوش کرده بودند.

وی افزود: در مقطع حساس فعلی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری، تعیین‌کننده بوده لذا می‌بینیم این روزها مکتب‌های فکری و اجتماعی و سیاسی باطل‌شده سعی در تغییر ماهیت دارند تا با فریب افکار عمومی همان سیاست‌های استکباری را در این کشور انقلابی پیاده کنند. غافل از این که ملت با بصیرت، همه توطئه‌ها را با پیروی از رهبر انقلاب خنثی می‌کنند. لذا تاکید می‌کنم که در مکتب فکری امام(ره) و دکترین سیاسی و اجتماعی رهبری، ضدیت با استکبار و استبداد حرف اول را می‌زند.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی این‌روزها از درست‌گویی به جای درشت‌گویی استفاده می‌کنند. اما خودشان نیز باور دارند که در مقابل دشمن، درست‌گویی هیچ معنایی ندارد و دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد.

وی اضافه کرد: امام ما هرگز آمریکا را به رسمیت نشناخت و تا روزی که آمریکا در لباس شیطان بزرگ باشد برای ما همان آمریکاست. البته می‌دانیم که حساب ملت آمریکا از دولت آمریکا جداست. لذا تا روزی که از خوی استکباری خود دست برندارد، شعار و سیاست مرگ بر آمریکا را با تمام وجودمان ادامه خواهیم داد.

نماینده مردم رودلار تاکید کرد: این روزها هاضمه سیری‌ناپذیر اهالی فتنه با رنگ و لعاب جدید رخ کرده است. اما این دغل‌بازان بدانند که با فیلم وداع، دعای سفر، رنگ‌ها و ژست‌های انقلابی و تکیه بر سابقه خدمت گذشته اما بر پرونده سیاه نه تنها نمی‌توانند افکار عمومی را بفریبند بلکه ملت ایران همانند گذشته دشمنی با خونخواران عالم را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

حکیمی با تاکید بر این که با بازخوانی اصول امام خمینی(ره)، هرگز اجازه حضور دشمن در خانه‌هایمان را نخواهیم داد، گفت: یکی از محاسن آقای احمدی‌نژاد این بود که پرونده آقازاده‌ها را باز کرد، درود بر قوه قضاییه که فارغ از همه فشارها، سفارش‌ها، بداخلاقی‌ها و هزاران نکته‌ای که نمی‌توان به آن اشاره کرد بر قدرت جمهوری اسلامی افزود و پرونده بزرگ یکی از حامیان فتنه را به سرانجام رساند. ان‌شاءالله پرونده سران فتنه نیز در محکمه عدل جمهوری اسلامی منجر به صدور رای شود.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: درحالی بعضی از دولت‌مردان به دروغ مشکلات اقتصادی را به تحریم‌ها پیوند می‌زنند که بعد از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی هنوز نقشه اقتصادی جامعی نداریم. هنوز اسمی از اقتصاد اسلامی برده نمی‌شود و مسلم است که اساس اقتصاد ما سرمایه‌داری و لیبرالیستی است که روز بروز فقیر فقیرتر و غنی غنی‌تر می‌شود. اقتصاد ما بی‌ثباتی و سوءمدیریت رنج می‌برد.

وی ادامه داد: وقت آن رسیده که با عزم ملی با استفاده از صاحب‌نظران، نقشه راه اقتصاد جمهوری اسلامی بر مبنای اقتصاد مقاومتی و تولید را ترسیم کنیم.

حکیمی در پایان خاطر نشان کرد: از دولت می‌خوام لایحه برجام را به مجلس ارسال کند تا همه راه‌های نفوذ دشمن به این کشور سد شود و در برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال 95، بنیه دفاعی کشور تقویت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۱:۲۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
درود بر قوه قضاییه ،دکتر احمدی نژاد وبقیه شیر مردان نترس کشور عزیزمان ایران
آخرین اخبار