العربیه مدعی شد نیروهای انصارالله سفارت امارات در صنعا را تصرف کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری العربیه مدعی شد نیروهای انصارالله ساختمان سفارت امارات را در صنعا تصرف کردند.

این شبکه مدعی شد وزارت خارجه امارات، تصرف ساختمان سفارتخانه خود در صنعا را به شدت محکوم کرد . وزارت خارجه امارات همچنین خواستارتخلیه فوری سفارتخانه خود و بازگرداندن آن به کارکنان آن شد.

وزارت خارجه امارات همچنین مدعی شد: این اقدام نشانه ای دیگر است که عاملان این آن، هیچ احترامی به معاهدات بین المللی و روابط دیپلماتیک نمی گذارند. امارات همچنین اعلام کرد اشغال سفارت این کشور سبب نخواهد شد از موضع حمایتی خود برای بازگرداندن ثبات به یمن دست بکشد.

از سوی دیگر، شبکه اسکای نیوز عربی اعلام کرد جنگنده های سعودی پایگاه های انصارالله را در بندر حدیده یمن بمباران کردند. شبکه العربیه نیز اعلام کرد جنگنده های ائتلاف سعودی پایگاه های انصارالله را در بنادر مخا و حدیده بمباران کردند. این شبکه همچنین مدعی شد مخازن سلاح انصارالله در پایگاه نیروهای دریایی در حدیده یمن بمباران شد. این در حالی است که شبکه خبری پرس تی وی اعلام کرد جنگنده های سعودی ساختمان دانشکده نیروهای دریایی و چندین سازمان اقتصادی را در حدیده هدف قرار دادند که منجر به شهادت 2 نفر شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار