بازیکن گسترش فولاد تبریز گفت: هنوز تیم ما به یک انسجام تاکتیکی و وحدت تیمی دست نیافته است و تا زمانی که دست نیابد نمی‌توان به موفقیت و کسب نتیجه دست یافت.

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص علل نتیجه نگرفتن تیم گسترش فولاد در هفته‌های اخیر اظهار کرد: البته ما هنوز بازی خانگی آن چنانی را برگزار نکرده بودیم که روی نتیجه حساب کنیم.

وی در ادامه افزود: هنوز راه درازی در پیش داریم و فقط با تلاش می‌توان به نتیجه دلخواه دست یافت.

 اسدی خاطرنشان کرد هنوز تیم ما به یک انسجام تاکتیکی دست نیافته است و کادر فنی هنوز نمی‌داند مشکل کار کجا بوده؟ به نظر من شاید در هفته‌های پیش رو و بازی های بعد به یک وحدت تیمی و تاکتیکی دست یابیم زیرا نبود وحدت تاکتیکی عامل مهم نتیجه نگرفتن تیم ماست شما دیدید که تیم ما خوب بازی کرده اما نتیجه را با مساوی عوض می‌کند این نشان از نداشتن مدیریت در این و یک وحدت تاکتیکی دارد.

 بازیکن گسترش فولاد تبریز با اشاره بازی صبای قم گفت: بازی بسیار خوبی بوده که مستحق برد هم بودیم تمرینات خوبی داشتیم و حیف بود سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

وی در پایان یاد آور شد: ما با گذشت زمان بهتر می‌شویم و قول می‌دهیم که با ادامه یک بازی خوب بتوانیم ضمن ارتقا جایگاه جدولی تیم حال هواداران تبریزی را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار