در یک اقدام خدا پسندانه آرمان محمدی قصریان از کارگران سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج دستبند طلا به وزن 36 گرم را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،این یابنده طلا، گفت: یک ماه پیش و پس از اطفای حریق آبیدر در یکی از پارک‌های آبیدر برای رفع خستگی روی چمن دراز کشیده بودم که ناگهان دستبند طلا را زیر دست خود احساس کردم .

آرمان محمدی قصریان، افزود: فردای همان شب طلای مورد نظر را بدون اینکه دچار کوچکترین وسوسه ای شوم به سازمان پارک ها و فضای سبز تحویل دادم و تلاش همکاران برای پیدا کردن صاحبش آغاز شد.

وی در ادامه گفت: پس از گذشت 20 تا 25 روز از یافتن دستبند آقای لطفی و همسرش برای پیدا کردن آن به سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مراجعه کردند.

 پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد چند مدت پیش که این خانواده برای تفریح به پارک آبیدر مراجعه کرده اند طلا از داخل کیف صاحب آن می افتد و گم می شود و این زوج بعد از برگشتن از مسافرت، با وجود پیگیری موفق به پیدا کردن طلای گم شده نمی شوند.

لطفی که شغل وی مسافر کشی است نیز در این زمینه گفت: ما دیگر کاملا از یافتن این دستبند ناامید شده بودیم تا اینکه یک روز چند مسافر را به آبیدر بردم و در آنجا از چند نفر از کارگران سازمان پارک ها در مورد دستبند پرسیدم که کارگران هم گفتند مقداری طلا توسط یکی از همکاران پیداه شده و تحویل سازمان داده شده است.

وی  گفت : خرسندم از اینکه این کارگر زحمتکش با ایمان قوی و یک اقدام خداپسندانه باعث خوشحالی و رفع نگرانی ما شده است.

شهردار سنندج هم در این رابطه گفت: حرکت خیرخواهانه این کارگر خدوم و زحمتکش باعث سربلندی مجموعه شهرداری شده است و این نشانگر آن است که کارکنان شهرداری علاوه بر خدمات رسانی شایسته به شهروندان در امور خیرخواهانه و خداپسندانه هم شرکت دارند.

کامیاب شادمان افزود: طی مراسمی به صورت ویژه از این کارگر تقدیر خواهد شد و نسبت به تغییر وضعیت شغلی این کارگر با وجدان نیز اقدام می شود.

این دستبند طلا 36 گرمی در حضور شهردار و مدیر اداره حراست تحویل این خانواده سنندجی گردید.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تلاش ، سبز ، آبیدر ، حریق ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.