بهتر است از به کار بردن محصولات یا مواد با ماندگاری دائم یا طولانی به علت عوارضی مانند ایجاد توده‌های سفت گرانولومی خودداری کرد.

دکتر حسینی متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص گفت: تزریق ژل برای از بین بردن خط اخم، صاف کردن چین‌های عمیق دو طرف دهان، برجسته کردن گونه و حجم دادن به لب است. این ژل‌ها معمولاً 6 تا 9 ماه روی پوست باقی مانده و سپس جذب می‌شوند و نیازی به تست حساسیت ندارند و ایجاد آلرژی نخواهند کرد.

وی درباره نقش پی.آر.پی هم در جوان‌سازی پوست گفت: پی.آر.پی نیز در جوان‌سازی پوست کاربرد دارد اما نمی‌تواند نقش ژل را به عنوان پر کننده ایفا کند. ضمن این که درمان انتخابی در چروک‌های دینامیک مثل خط اخم و بوتاکس می‌باشد.

وی درباره بوتاکس نیز گفت: خصوصیات فیزیکی مثل نوع کمان ابرو، ابروهای غیرقرینه، افتادگی ابرو یا تقاطع ابرو با قوس فوقانی استخوان حدقه و میزان توده عضلانی موجود در افراد فرق می‌کند و این عوامل در تعیین میزان مناسب و محل‌های تزریق بوتاکس بسیار مهم است.

وی درباره درمان‌های خانگی نیز توضیح داد: ویتامین E همان ویتامینی است که باعث زندگی و شادابی پوست می‌شود، بنابراین موادی مانند ژل آلوئه‌ورا و سفیده تخم مرغ که سرشار از این ویتامین هستند، نقش مفیدی برای از بین رفتن خط اخم ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار