سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: اولویت و اساس کاری‌ام در فدراسیون کاراته وجود و برگشت آرامش به کاراته است.

محمدعلی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کشتی رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان داشت: اساس کار من در فدراسیون وجود و برگشت آرامش به کاراته است چون در سایه آرامش است که می‌شود کارها را صحیح و درست انجام داد.

وی افزود: اولویت اصلی فدراسیون مسابقات قهرمانی آسیایی و جهان است. اهم کارهای اعزام به مسابقات آسیایی انجام شده است که البته اینجا لازم است از زحمات محسن آشوری که در این چند سال در سمت دبیری زحمت کشیده‌اند، تشکر کنم.

وی در خصوص شرایط ملی‌پوشان کاراته در آستانه اعزامشان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سعی کرده‌ایم که این جابه‌جایی‌ها، به تیم ملی سرایت نکند تا دغدغه خاطری برای ملی‌پوشان ایجاد نشود.

مردانی ادامه داد: اردوهای تیم‌های ملی همین برنامه‌ریزی پیگیری و برپا می‌شود و امیدوارم بتوانیم از قهرمانی دور گذشته دفاع کنیم.

وی با اشاره به حضورش در فدراسیون کاراته بیان داشت: تقدیر این گونه بود که در این سمت فعالیت کنم و امیدوارم بتوانیم بهترین خدمت را به کاراته داشته باشم. در فدراسیون همه فعالیت می‌کنند و همه مسئولان برای پیشبرد اهداف کاراته در تلاش هستند و امیدوارم بتوانیم از حیثیت کاراته ایران دفاع کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون ادامه داد: با درایت رئیس فدراسیون کارها انجام می‌شود و از وجود پیشکسوتان بهره می‌بریم و ما از همین جا اعلام می‌کنم که درب فدراسیون به روی همه پیشکسوتان باز است و دست همه این عزیزان را می‌بوسیم، پیشکسوتان سرمایه کاراته هستند و باید اشتباهات ما را گوشزد کنند. این فدراسیون متعلق به همه کاراته‌کاها و پیشکسوتان است و دغدغه اصلی کاراته مسائل مالی است.

وی درباره میزبانی ژاپن و احتمال تأثیرگذاری در داوری بیان داشت: دغدغه ناداوری همیشه وجود دارد حتی اگر در ژاپن هم برگزار نمی‌شد، این دغدغه خاطر وجود داشت چون داورانی که در سطح آسیا فعالیت می‌کنند، اکثر اساتیدشان از ژاپن هستند و نسبت به آن‌ها تعلق خاطر دارند ولی ما نیز ضعیف نیستیم و هم از لحاظ اداری دارای قدرت هستیم و هم به لحاظ فنی صاحب قدرت هستیم.

مردانی در پایان از مردم کشورمان خواستار دعای خیر شد و آرزوی موفقیت تیم‌های ملی در تمام رشته را کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.