اتهام سنگین به برانکو؛ پیغام داد یک سوم قراردادت را بده و پرسپولیسی شو!

همان زمان که سرمربی کروات هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت، منتقدین به او تهمت دلالی می زدند و حالا هم شایعه شده که وی از مدافع خارجی پدیده یک سوم قراردادش را خواسته تا او را پرسپولیسی کند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: برای برانکو ایوانکوویچ از در و دیوار می بارد. او که سیاه حسین هدایتی شد و به ایران آمد و نمی دانست هدایتی طبق ادعای مخالفانش، فقط قهرمان شوهای تبلیغاتی است و وقت پول دادن و دست به جیب شدن با بهانه های مختلف، شانه خالی می کند، حالا در پرسپولیس تنها و بی حامی مانده؛ هم بد نتیجه می گیرد و هم زیر بار اتهامات است. این بار اتهام بزرگ دلالی به سرمربی پرسپولیس.
 
تازه ترین حرفی که پشت سر برانکو شنیده شده و تهمت سنگینی است، این است که یکی از مدافعان خارجی فصل گذشته پدیده خراسان ادعا کرده که برانکو قبل از این که لوکا ماریچ را به ایران بیاورد، به او پیغام داده اگر حاضر باشد یک سوم مبلغ قراردادش را به او بدهد، نامش را در لیست خریدهای پرسپولیس می گذارد و برایش پول خوبی می گیرد!
 
این تهمت بزرگی است و اگر ثابت شود برانکو در یارگیری پرسپولیس دنبال دلالی و پورسانت گرفتن بوده، دردسرهای سرمربی خارجی پرسپولیس که این روزها بابت قعرنشینی در آستانه برکناری است، چند برابر می شود.
 
پیش از این درباره برانکو این شایعه به گوش می رسید که او مبلغی از قرارداد جری بنتسون مهاجم هندوراسی و لوکا ماریچ مدافع کروات را به عنوان پورسانت دریافت می کند!


منبع:رادنیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار