مدیر کل ارشاد استان قم گفت: همایش ملی حدیث رضوی یکی از 13 جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که پژوهشگران تنها تا پایان مرداد فرصت دارند مقالات خود را برای شرکت در این همایش ارسال کنند.

حجت الاسلام عباس دانشی؛ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: همایش ملی حدیث رضوی که دوره سوم آن امسال برگزار می‌شود یکی از 13 جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که پژوهشگران تنها تا پایان مرداد فرصت دارند مقالات خود را برای شرکت در این همایش ارسال کنند.

وی افزود: فراخوان این همایش در اردیبهشت ماه اعلام شد که تا کنون بیش از 60 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: این همایش با هدف بازسازی الگو و همچنین اثبات تبیین و دفاع از آموزه‌های دینی بر اساس روایات رضوی و بازیابی معارف رضوی در موضوعات کلامی برگزار می‌شود که موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث قم نیز با این اداره در برگزاری همایش همکاری داشته است.

وی آموز‌ه‌های اعتقادی، میراث کلامی و نگرش‌های تاریخی در عرصه احادیث رضوی را از سرفصل‌های همایش برای ارسال مقالات برشمرد و گفت: کار داوری مقالات که تاکنون به دبیرخانه رسیده توسط هیئت داوران با حضور شخصیت‌های علمی و فرهنگی حوزه و دانشگاه آغاز شده است.

حجت الاسلام دانشی در پایان در خصوص جوایز این همایش خاطرنشان کرد: به نفر اول 20 میلیون ریال کمک هزینه سفر عمره، به نفر دوم و سوم 15 میلیون ریال و به نفرات چهارم تا ششم نیز 10 میلیون ریال کمک هزینه سفر به عتبات اهدا می‌شود.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار