اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه می دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: اعضای هیئت مدیره آبی پوشان مانند هر هفته در نظر دارند جلسه ای را برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل بدهند. 
 
با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته جلسه هیئت مدیره استقلال امروز ساعت 12 ظهر در باشگاه استقلال برگزار خواهد شد. 
 
البته شاید جلسه به دلیل حضور افشارزاده در جلسه وزارتخانه با کمی تاخیر آغاز شود این احتمال وجود دارد که سرمربی به همراه سرپرست تیم نیز برای ارائه ای از توضیحات در خصوص باخت در مقابل تیم ذوب آهن در هفته سوم مسابقات لیگ برتر در جلسه حضور داشته باشند. 

خروجی جلسه هیأت مدیره از زبان افشارزاده

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره گفت : در جلسه امروز هیأت مدیره در مورد موارد مختلفی به بحث و تبادل نظر پرداختیم و قرار شد که مظلومی و پور‌حیدری بعد از هر 2بازی در جلسه کمیته فنی حاضر شوند تا درباره نتایج آبی‌پوشان گزارشی را به اعضای هیأت مدیره ارائه دهند .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منصور پورحیدری در مسافرت به به سر می‌برد و همچنین مظلومی نیز با بازیکنان تیم تمرین دانست از همین رو این دو بزرگوار با اطلاع بنده توانستند در جلسه امروز حضور پیدا کنند . وی افزود : با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است مظلومی و پورحیدری بعد از بازی در مقابل استقلال اهواز در جلسه کمیته فنی صحبت‌های درون را انجام دهند و خروجی این جلسه در یک گزارش به هیأت مدیره تحویل داده شود.

افشارزاده بیان کرد : از دیگر مسائلی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت بحث مالی بود و از همین دست حامی مالی سه پیشنهاد خود را به هیأت مدیره ادامه داد و قرار شد صحبت‌های مالی تیم هرچه سریعتر مشخص شود و با تصمیم اعضاء مصوب شد هزینه‌هایی که قرار است سبک دست برای این تیم در نظر بگیرد ماهانه به صورت گزارش به باشگاه ارائه شود تا در این صورت باشگاه نسبت به تعهدات خود درباره مطالبات بازیکنان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد : همچنین در مورد مالیات بازیکنان و بدهی‌های گذشته صحبت‌های لازم صورت گرفت و قرار است بدهی‌ها بر اساس اولویت‌بندی پرداخت شود تا از این باشگاه با مشکل روبرو نشود.

دفاع تمام قد هیأت استقلال از کادر فنی

شهاب جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درخصوص خروجی جلسه هیأت مدیره استقلال گفت: جلسه بسیار خوبی بین اعضای هیأت مدیره برگزار و قرار شد مانند گذشته اعضا با قدرت از کادر فنی و سرمربی تیم حمایت کنند تا استقلال در بازی این هفته مقابل هم‌نام اهوازی بتواند امتیاز کامل را کسب کند.

وی ادامه داد: امیدواریم که حامی مالی باشگاه نیز به تعهدات خود عمل کند و جا دارد از سبک‌دست تشکر ویژه‌ای داشته باشیم چرا که تا به این لحظه به تعهدات خود عمل کرده است. با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شد هزینه‌هایی که سبک‌دست متقبل شده طی گزارشی به باشگاه ارائه شود تا هیأت مدیره نیز نظارت بیشتری در این مسأله داشته باشند. حامی مالی باشگاه اقدامات قابل قبولی تاکنون انجام داده است.

وی درباره این که آیا در مورد کرار در جلسه امروز بحثی صورت گرفته یا خیر، گفت: صحبت‌هایی در این باره مطرح شد که در نهایت تصمیم گرفتیم رسیدگی به وضعیت این بازیکن را به کمیته فنی بسپاریم تا تصمیمات لازم درباره این موضوع در کمیته فنی اتخاذ شود. قرار است کمیته فنی در خصوص رسیدگی به کرار با مظلومی جلسه برگزار کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: مانوسی‌فر گزارش کاملی درباره وضعیت بازیکنان خارجی فعلی و گذشته باشگاه را به اعضای هیأت مدیره ارائه داد و جزئیات برخی مسائل را مطرح کرد و قرار است اقدامات لازم صورت بگیرد تا بدهی‌های گذشته پرداخت شود و امتیازی از باشگاه کسر نشود. در همین ارتباط هم از حامی مالی باشگاه خواسته شد تا همکاری لازم را با باشگاه انجام دهد تا از این طریق باشگاه متضرر نشود.


 گفت‌وگوی تلفنی افشارزاده و آذری

با توجه به این که روز گذشته مصاحبه‌هایی که از سوی مسئولان استقلال و تیم ذوب آهن در خصوص برخی مسائل صورت گرفت و این موضوعات باعث به وجود آمدن درگیری لفظی بین مسئولان شده بود، از همین رو روز گذشته بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در تماس تلفنی سوءتفاهمات به وجود آمده را با آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن حل کرد ولی قرار شد در مصاحبه دیگری از سوی دو طرف صورت نگیرد؟

 
تغییر زمان تمرینات استقلال 
 
با توجه به اینکه تمرین آبی پوشان پایتخت در فصل پانزدهم لیگ برتر ساعت 18:30 بعدازظهر آغاز می شد اما بهدلیل نزدیک شدن به پایان فصل گرما وبا تصمیم مظلومی سرمربی تیم تمرین استقلالی‌ها تغییر می کند و از این بعد بازیکنان ساعت 17:30 بعدازظهر تمرینات خود را دنبال می کنند. 

کرار و حنیف در باشگاه استقلال

کرار جاسم که در تمرین امروز آبی‌پوشان با لباس شخصی حاضر شده بود، بعد از گفت‌وگو با سرمربی خود راهی باشگاه استقلال شد تا درباره مسائلی با نظری جویباری به گفت‌وگو بپردازد.

از طرفی دیگر گفته می‌شود که حنیف عمران‌زاده نیز بعد از اتمام تمرین خود در باشگاه استقلال حضور پیدا کرده است.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار