صنایع کوچک در دنیا یک مفهوم و نوآوری برای کارآفرینی است و ایجاد شهرک‌های فناوری در تهران گامی برای حمایت از این صنایع می‌باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلیمانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در نشست خبری امروز گفت: ما امروز گردهم آمدیم تا حرکت به سمت و سویی جدید را برای حمایت از صنایع کوچک شروع کنیم و اعلام کنیم تنها با کار فیزیکی و سرمایه‌گذاری‌های محسوس سر و کار نداریم.

وی افزود: در حال حاضر هفت شهرک فناوری در تهران ساخته شده که شهرک فناوری آی سی تی به صورت مجازی فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کند.

سلیمانی ادامه داد: صنایع کوچک یک طبقه‌بندی در میان صنایع نیست و یک مفهوم نوآوری برای کارآفرین است در واقع این بخش یک بنگاه اقتصادی است که در دهه اخیر توانسته به ایجاد اشتغال و ارزش افزوده کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر صنایع موجود در کشور را صنایع کوچک تشکیل می‌دهد برای موفق شدن در این حیطه نیاز به تخصص کارکنان و حمایت دولت می‌باشد، در سال‌های اخیر نیز کوشش بسیاری در این امر شده و مقام معظم رهبری و ریاست جمهور نیز در سخنان خود بارها در حمایت و گسترش این صنایع تأکید کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار