معاون توسعه و بهروری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد: با مشارکت بخش خصوصی از اول سال تا حالا زمینه اشتغال 40 نفر در استان اصفهان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، امیر حسین اسماعیل پور اظهار داشت: از اول سال 94 تا کنون اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان توانسته است با شناسایی و تعامل کارآفرینان بخش خصوصی 4 قرار داد احیاء موقوفات و رقبات را در استان منعقد نماید که این امر باعث جذب و ایجاد اشتغال 40 نفر را در استان اصفهان شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش و با بهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی توانسته است هم موقوفات و رقبات را احیا و عواید آن را مطابق وقف نامه و نظر واقف نیک اندیش آن صرف نماید و هم با مشارکت بخش خصوصصی زمینه اشتغال جوانان را محیا کرده است.

معاون توسعه و بهروری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: این قرار دادها در شهرهای شهرضا، کاشان، گلپایگان و خوانسار منعقد شده اند که ارزش این پروژه ها بیش از 25 میلیارد ریال می باشند.

امیر حسین اسماعیل پور در ادامه عنوان کرد: همچنین در حال حاضر در 50 بقعه متبرکه استان اصفهان پروژه های عمرانی در حال اجرا می باشند و همچنین 10 طرح جامعه نیز برای بقاع متبرکه استان از اول سال تا کنون توسط کارشناسان مجرب ادارات اوقاف و امور خیریه استان تهیه شده است که به تصویب اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز رسیده است و تا پایان سال نیز 20 طرح جامع دیگر نیز تهیه و به تصویب خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: همچنین 300 موقوفه استان اصفهان نیز از ابتدای سال جاری تا کنون عملیات با نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان مرمت و بهسازی شده اند.

معاون توسعه و بهروری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: امسال نیز سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار در قالب وام با کارمزد 4 درصد برای بقاع متبرکه استان اصفهان اختصاص داده است که بقاعی که توان باز پرداخت اقساط خود را در طول سه سال داشته باشند و براساس میزان درآمد بقعه به آن ها تسهیلات تعلق می گیرد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: معاون ، اشتغال ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.