مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: با توجه به تغیییرات اقتصادی جامعه در دوران پسا تحریم پیش بینی ما برای صنعت برق رشد 20 درصد برق خواهد برای سال بعد خواهد بود.

پیش بینی رشد مصرف 20 درصدی برق در دوران پساتحریم /مصرف 45 درصد بار شبکه برق استان توسط صنایعبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، سیدعلی بربند مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران در نشست خبری گفت باش: با توجه به تغیییرات سیاسی و اقتصادی جامعه و دوران پسا تحریم هم اکنون ما به دنبال تغییر در شبکه و مدیریت و تکنولوژی یم.

وی در ادامه اظهار داشت:با توجه به تغییرات ذکر شده پیش بینی ما از رشد مصرف صنایع در نواحی استان تهران از 8 درصد متوسط سالانه به 20 درصد در سال آینده خواهد بود که اگر به فکر توسعه صنعت برق و تولید نباشیم با مشکل روبه رو خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران با زیرساخت نامیدن صنعت برق برای رشد اقتصادی گفت:با در اولویت قرار  گرفتن صنعت برق توسط مجلس و مسئولین مربوطه و در دستور کار قرار گرفتن و اجرایی شدن ماده 12 مصوبه رفع موانع تولید رقابت پذیر امید داریم شرایط صنعت برق بهبود یابد.
بربند با اشاره به مصرف برق صنایع گفت:45 درصد بار شبکه برق استان تهران به میزان 1100 مگاوات توسط صنایع مصرف می‌شود.

بربند ادامه داد: احداث نیروگاه‌های تولید پراکنده با توجه به مزیت های آن یکی از راهکارهای مناسب در این زمینه است چرا که هزار مگاوات پست و نیروگاه سیار به این روش را می‌توان در عرض 6 ماه خریداری و در یک هفته نصب کرد.

بربند در خصوص مشکل نصب انشعاب برق گفت: تا 2 ماه پیش نصب انشعاب برق به روز بود اما از 2 ماه پیش به این طرف کنتورسازها با مشکلاتی مواجه شدند که همین موضوع باعث شد نصب انشعاب برق به دو هفته برسد.

وی در خصوص واحدهای مسکن مهر گفت: پیش‌بینی‌های لازم در خصوص گسترش مسکن مهر در پردیس صورت گرفته بود و به دنبال آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است. 

بربند ادر پایان گفت: برای نصب انشعاب برق برای واحدهای مسکن مهر در استان تهران 54 میلیارد تومان درخواست اعتبار کرده بودیم اما در سال 93 تنها 4 تا 5 میلیارد تومان آن تخصیص یافت پس تلاش ما این است که واحدهای مسکن مهر را با هر گرفتاری که باشد برق‌دار کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه همکار
۱۱:۲۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
با سلام خدمت مدیر عامل و خسته نباشید فکری به حال پرسنل تون تو خدمات مشترکین بکنید ما رو قرار داد مستقیم ببندید تا هرج و مرج تو اداره پیش نیاد و عدالت برقرار بشه
آخرین اخبار