فرمانده انتظامي منوجان استان کرمان از سربازي مي گويد که بعد از 36 سال و با 5 فرزند، احساس دين به مملکت او را به خدمت مقدس سربازي کشانده است.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " رضا محمد حسني " در تشريح اين خبر گفت : سرباز وظيفه به نام "موسي چتروز" فرزند مراد ساکن منوجان بعد از اتمام دوره آموزشي براي ادامه خدمت خود را به اين فرماندهي معرفي کرد.

وي افزود: موسي چتروز متولد 11 فروردین 58 در روستاي "چاه آموزي" منوجان داراي 6 برادر و 4 خواهر است که شغلش کارگري در مزارع و باغات اين شهرستان بوده است.

محمدحسني ادامه داد :تحصيلات موسي به دوره دوم نهضت سواد آموزي مي رسد ولي با توجه به اينکه پدرش را در 7 سالگي از دست مي دهد و کمک خرج خانواده بوده ديگر اميدي براي ادامه تحصيل نداشته است.

وي ادمه داد: اين سرباز وظيفه در سن 19 سالگي ازدواج کرده و روزگار خود و همسر و 5 فرزندش را با ريختن عرق در مزارع و باغات منوجان سپري مي کرده تا اينکه فرزندانش به سني مي رسند که توانايي مراقبت از خود را پيدا مي کنند.

فرمانده انتظامي منوجان ضمن قدرداني از اين سرباز تاکيد کرد : "چتروز" انگيزه خود از خدمت را احساس دين به نظام و کشور و سرمشق براي جواناني مي داند که بنا به هر دليلي قصد خدمت سربازي ندارند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: خدمت ، سربازی ، منوجان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.