کمانداران کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات دانمارک این بار نایب قهرمان جام جهانی لهستان شد.

ایران چگونه نایب قهرمان جهان شدبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های    گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مرحله سوم جام جهانی لهستان به پایان رسید و کمانداران کشورمان با کسب دو مدال نقره در بخش کامپوند به کار خود پایان دادند.

در این رقابت‌ها ملی پوشان کشورمان در دو رشته کامپوند و ریکرو شرکت کردند و تنها کامپوند در بخش انفرادی و میکس راهی فینال شد.

تیم کامپوند کشورمان پیش از این در مسابقات جهانی دانمارک که سهمیه المپیک توزیع می‌شد قهرمان شدند و برای اولین بار این عنوان را از آن خود کردند.

اما در مسابقات جام جهانی لهستان در دیدار نهایی مقابل دانمارک نتیجه را واگذار کرد و نائب قهرمان جام حهانی شد.

همچنین در بخش انفرادی نیز کامپوند به مدال دیگری دست یافت و اسماعیل عبادی با حضور در فینال در برابر حریفی از هند نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره دیگری را به دست آورد.

تیم ملی تیروکمان کشورمان با ترکیب فریده میرزایی، زهرا نعمتی ، شیوا خرمشاهی ، ملیکا عبدالکریمی ، سکینه قاسم پور، افسانه شفیعی ، صادق اشرفی ، مجیدمیررحیمی ، امین پیر علی ، اسماعیل عبادی ، مجید قیدی و امیر کاظم پور در این رقابت‌ها شرکت کرد و تیم میکس کامپوند با ترکیب اسماعیل عبادی و افسانه شفیعی نائب قهرمان شد.

**عملکرد کامپوند خانم‌ها جوابگوی سطح توقعات نبود

رضا کیارستمی سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص عملکرد کمانداران در جام جهانی لهستان گفت : کمانداران پس از قهرمانی در مسابقات دانمارک با توجه به نزدیکی در مسابقه و کشورهای برگزار کننده این رقابت‌ها اردویی یک هفته‌ای در لهستان برگزار کردند .

وی افزود : ملی پوشان عملکرد خوبی در این رقابت‌ها از خود به نمایش گذاشتند هرچند با قهرمانی در مسابقه گذشته انتظار بیشتری از کمانداران می‌رفت.

با این حال ریکرو مردان بسیار خوب ظاهر شد و صادق اشرفی با امتیازاتی که کسب کرد نشان داد که می تواند در مسابقات بعدی یکی از شانس های المپیک باشد.

کیا رستمی کفت : ملیکا عبدالکریمی نیز روند رو به رشدی داشته است . زهرا نعمتی با توجه به شرایطی که دارد در مسابقات افراد سالم شرکت کرد با این حال در رقابت با دیگر ورزشکاران عملکرد خوبی داشت.اما چند ورزشکار بودند که باید تمرینات بیشتری داشته باشند.

سرپرست دبیری فدراسیون اظهار داشت : کامپوند میکس که پا به پای هند در حال رسیدن به فینال بازی بود می‌توانست طلا بگیرد . با توجه به قهرمانی گذشته افت تیم کامپوند باید کارشناسی شود.تیم کامپوند خانم‌ها دور از انتظار ظاهر شد .ملی پوشان نی‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند که همه این موضوعات باید بررسی شود تا در مسابقات تایلند امیدواربه کسب سهمیه المپیک باشیم .

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار