رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گسترش مناسبات روسیه و ایران به برقراری صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند.

بروجردی: گسترش مناسبات روسیه و ایران به صلح و ثبات منطقه کمک می کندبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علاءالدین بروجردی در دیدار لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران با بیان اینکه توسعه و گسترش روابط فیمابین، سیاست راهبردی دو کشور است، افزود: دیدگاه های مشترک دو کشور پیرامون بسیاری از موضوعات منطقه ای و بین المللی فرصت های فراوانی برای توسعه و گسترش همکاری های فیمابین فراهم کرده که این موضوع منافع دو ملت را تامین خواهد کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه سیاست آمریکا در منطقه را باعث رشد افسارگسیخته تروریسم دانست و افزود: ائتلاف علیه داعش توسط آمریکا و همپیمانان منطقه ای اش یک نمایش سیاسی است که عملا نتوانسته از گسترش گروه های تروریستی و تکفیری جلوگیری کند.

بروجردی در پایان ارتقای سطح همکاری های مشترک در موضوعات مختلف را موجب تثبیت صلح و برقراری آرامش در منطقه دانست.

در ادامه این دیدار لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران با تاکید بر ضرورت توسعه ارتباطات میان دو کشور ایران و روسیه گفت: گسترش مناسبات سیاسی و اقتصادی میان روسیه و جمهوری اسلامی ایران می تواند به برقراری صلح و ثبات در منطقه کمک کند.

سفیر روسیه در تهران، تبادل هیات های سیاسی و پارلمانی میان مجالس و دو دولت را نشان از عزم جدی مسئولان دو کشور در توسعه ارتباطات در عرصه های مختلف دانست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار