سنتر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بازگشت به تیم ملی را آرزوی خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اواسط فصل گذشته لیگ حرفه‌ای بود که جابر روزبهانی به دلیل عمل جراحی آپاندیس، از حضور در ادامه دیدارهای پالایش نفت آبادان بازماند. هرچند نفت با حضور موثر اصغر کاردوست تا ثانیه‌های پایانی آخرین دیدارش برابر دانشگاه آزاد از مدعیان اصلی حضور در پلی‌آف باقی‌ماند اما بدون شک روزبهانی می‌توانست در دیدارهای سخت عصای دست سامری باشد. خانه نشین شدن این بازیکن باعث شد او فرصت حضور در تیم ملی را هم از دستد بدهد. موضوعی که حالا برای سنتر 223 متری نفت به آرزو تبدیل شده است. گفت‌وگوی کوتاه ما را با جابر روزبهای می‌خوانید.  

از وضعیت‌ات بگو. مشکلی که نداری؟ 
نه خداراشکر پس از عملی که فصل گذشته انجام دادم مشکلی ندارم. حالا هم تمریناتم را آغاز کرده‌ام تا روی فرم باشم. 

این فصل هم در آبادان می‌مانی؟  
نه. هنوز چیزی مشخص نیست. شاید در پالایش بمانم شاید هم از این تیم بروم. همه چیز در هفته‌های آینده مشخص می‌شود.  

درک بائرمن از تو برای حضور در تیم ملی دعو ت نکرد. 
بله، این سلیقه و حق هر مربی است که بازیکنان موردنظرش را انتخاب کند. من هم به این تصمیم احترام می‌گذارم. 

پس قید تیم ملی را زده‌ای؟  
نه، این حرف را نزدم، من به تصمیمات کادرفنی احترام می‌گذارم و کنار آن‌‌ هم با همه وجود تلاش می‌کنم جایی در تیم ملی داشته باشم.  

اما مسابقات باشگاهی آبان ماه آغاز می‌شود.  
می‌دانم اما هنوز ناامید نیستم و با خوش‌بینی تمریناتم را ادامه می‌دهم. اگر موقعیت پیش بیاید با همه وجود درخدمت تیم ملی کشورم هستم . 

فکر می‌کنی آسیب دیدگی‌ات در دعوت نشدن به تیم ملی موثر بود؟ 
بله به یقین این موضوع هم بی‌تاثیر نبود اما همانطور که گفتم به نظر کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذارم. هرچند آرزوی بازگشت به تیم ملی بسکتبال ایران را دارم.  

نظرت درباره بائرمن چیست؟ 
من پیش از حضور این مربی در ایران، او را نمی‌شناختم اما با سابقه‌ای که او دارد، می‌تواند برای بسکتبال ما کمک خیلی خوبی باشد.  

و به نظرت بسکتبال ایران می‌تواند المپیکی شود؟‌ 
خدارا شکر بازیکنان اصلی تیم ملی سال‌ها کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و هماهنگ‌اند. حالا اگر به این مجموعه مربی با دانشی مانند درک بائرمن هم اضافه شود، بدون شک باید به حضور بسکتبال ایران در المپیک ریو و موفقیت در رقابت‌های آسیایی خوشبین باشیم. 

گفت‌وگو: یاسر سماوات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار