معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: وزیر امور خارجه در سفر منطقه‌ای خود حامل پیام مهمی علیه رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "عمران الزعبی" وزیر اطلاع رسانی سوریه که در رأس هیأتی جهت شرکت در هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی به تهران سفر کرده است دیروز 24/5/94 با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر اطلاع رسانی سوریه در ابتدا توافق هسته ای را به مقام معظم رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و این توافق را یک پیروزی برای همه ملتهای منطقه برشمرد. وی با تقدیر از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه در مبارزه علیه تروریسم اظهار داشت سوریه با توطئه ای صهیونیستی مواجه است و متأسفانه برخی کشورهای منطقه با این توطئه همراهی می کنند.

 وی تاکید کرد مردم سوریه گرفتار گروههای تروریستی مانند داعش و جبهه النصره شده اند که این گروهها متحدان و مزدوران رژیم صهیونیستی می باشند.
 
معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار بر نقش حساس رسانه ها در اطلاع رسانی صحیح حوادث اشاره کرد و اظهار داشت جمهوری اسلامی ایران راهبرد کنونی خود در سوریه را ادامه داده و استراتژی خود را در مبارزه با افراط گرایی و حمايت از سوریه تغییر نخواهد داد. حمایت از همسايگان ، دوستان و متحدان در اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر اخیر وزیرخارجه کشورمان به سوریه بعد از توافق هسته ای گفت دکتر ظریف در این سفر حامل پیام مهمی براي همسايگان ، كشورهاي عربي و محور مقاومت عليه رژيم صهيونيستي بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، پیام ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار