بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: آزادگان طلایه‌دارن مقاومت و پیشتازی ملت ایران در مصاف با جبهه دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن تاکید کرد: آزادگان طلایه دارن مقاومت و پیشتازی ملت ایران در مصاف با جبهه دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

 در این بیانیه آمده است: 26 مردادماه هر سال یادآور یکی از خاطرات الهام بخش و شورانگیز در حافظه تاریخی ملت ایران است که در آن حماسه مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس با تصویر ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی می درخشد.

این بیانیه می‌افزاید: نقش آفرینی‌های بزرگ آزادگان سرافراز پس از ورود به میهن اسلامی، در حقیقت تداوم دفاع مقدس ملت ایران برابر نظام سلطه و صهیونیسم در عرصه‌هایی فراتر از جنگ سخت و نیمه سخت در حوزه جنگ نرم بوده است.

در این بیانیه آمده است: آزادگان با حضور بالنده، فعال و تعیین کننده خود در عرصه‌های علمی و مدیریتی و نقش آفرینی در حوزه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، تاثیرات راهبردی و سرنوشت ساز خود را به منصه ظهور رسانیده و به جهانیان به ویژه نسل جوان امروز اثبات کرده اند با اندیشیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی، لحظه‌ای در دفاع از انقلاب و نظام و مشارکت در مسیر پیشرفت و تعالی کشور درنگ نخواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: آزادگان سلحشور پس از ارتحال امام خمینی (ره) نیز تحت فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب، پرچم ولایتمداری و اطلاعات از ولی فقیه زمان را برافراشته نگه داشته و همراه با خانواده‌های معظم شهیدان انقلاب و دفاع مقدس همچنان با روحیه استکبارستیزی خود طلایه دار مقاومت و پیشتازی ملت ایران در مصاف با جبهه متحد دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار