مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از آمادگی جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی کردستان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران همزمان با شروع فصل دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فریدون یاسمی گفت : به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان ومسافرینی که در ایام تعطیلات تابستانی به کردستان سفر می کنند،عملیات نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده های نفتی در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی وCNG منطقه کردستان انجام شد.

وی گفت: با توجه به شروع فصل دوم سفرهای تابستانی و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران، با تشکیل گشت های منظم ومیدانی با حضور روسا و کارشناسان واحدهای خدمات مهندسی،برنامه ریزی ،HSE ،سامانه هوشمند سوخت وروابط عمومی از کلیه جایگاههای استان بازدید ونسبت به بررسی وضعیت آنها اقدام شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود:در سال 93تعداد دو هزار و 550مورد بازرسی از جایگاه ها، هزار و 800 مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده و جزء و همچنین هزار مورد بازدید مشترک توسط نمایندگان این شرکت و دستگاه های اجرایی دیگر از مصرف کنندگان عمده استان انجام شده است.

به گفته وی هم اکنون 63 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 51 جایگاه باب CNG در سطح استان کردستان نسبت به عرضه فرآورده های نفتی فعالیت دارند.

یاسمی در ادامه گفت: هم اکنون به اندازه کافی در انبارهای استان انواع سوخت ذخیره شده است و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این روند مناسب همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.