نماینده اردبیل در واکنش به اتهامات نماینده مردم آستارا گفت: این نماینده به جای بیان حقایق در صدا و سیما اتهامات کذبی را بیان کرده است.

این نماینده به جای بیان حقایق نام برادر من را برده است/ به دلیل اتهامات کذب از وی شکایت کرده‌ایمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمال‌الدین پیرموذن نماینده اردبیل، نمین و نیر در رابطه بحث امروز با نعیمی‌رز در صحن علنی مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حیران منطقه زیبایی در کنار شهرستان اردبیل است که جزو محدودیت مسئولیتی منابع طبیعی استان گیلان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تا سال 76 که مسئولیت حفاظت جنگل‌های حوالی اردبیل تا آقدلر در حوزه استان اردبیل بود، یک واحد ویلا و اتفاق غیرقانونی انجام نشد، اما بعد از این سال فجایع متعددی در حوزه حیران انجام شد.

پیرموذن تاکید کرد: برابر تبصره 3 ماده 56 قانون جنگل‌ها هرگونه ساخت و سازی برخلاف قانون صورت بگیرد، باید پرونده تخلفاتی آن تشکیل شود، اما متاسفانه برخی با زد و بند تمام این موضوع‌ها را دستکاری کرده و تغییر کاربری را کلید زدند.

نماینده اردبیل اظهار داشت: متاسفانه حمایت برخی از مسئولان به ویژه نماینده کذاب و متخلف فعلی آستارا به یکی از نمایندگان اسبق آستارا در مورد ساخت و سازهای غیرقانونی کاملا مشهود است.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس بیان داشت: طبق اطلاعاتی که از دستگاه اطلاعاتی گیلان و اردبیل بدست آمده آقای صادق سیدی مسئول سابق اداره منابع طبیعی شهرستان آستارا که شریک رستمی رئیس تله‌کابین محدوده آستارا است، در این میان زمین‌هایی را به صورت غیرقانونی به این تله‌کابین اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: تحقیق و تفحص از مسئولان در مورد تخریب جنگل‌ها را در گردنه حیران پیگیری کرده‌ایم و این موضوع را در شورای مرکزی فراکسیون رهروان بیان کرده‌ام.

پیرموذن تاکید کرد: تمام خلاف‌های نماینده فعلی آستارا و نماینده قبلی آن را به لاریجانی گزارش داده‌ام و به جد درخواست پیگیری آن را کرده‌ام.

وی ادامه داد: همچنین امام جمعه اردبیل نیز طی نامه‌هایی که به مقام معظم رهبری و دکتر روحانی در این مورد فرستاده‌ است نیز طی حضور جهانگیری در اردبیل در جلسه‌ای این موارد مورد بررسی قرار گرفت که هفته پیش پالیزدار دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی و افشار رئیس امور اراضی به اردبیل آمدند تا این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده اردبیل گفت: سرهنگ صفر نعیمی که خود عامل اصلی و مشکل‌سازی است که تاکنون جستجوی گنج فامیل وی و حرکت‌های غیرقانونی‌اش برملا شده، پیش‌دستی کرده و به جای اینکه حقایق را در صدا و سیما بگوید، پای برادر کوچکتر من را پیش کشیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مهدی برادر کوچکتر من یک ویلا در محله مجاز خریده بود که آن‌را هم واگذار کرده، حتی نعیمی اعلام کرده که بنده شخصی به نام سلامت نوری را به عنوان حسابدار برگزیده‌ام که می‌توانم به مرگ دو بچه خود قسم بخورم که تاکنون حسابدار نداشته‌ام.

عضو فراکسیون محیط زیست خاطرنشان کرد: از نعیمی به دلیل اظهارات کذبش و اینکه با مسئولان آستارا حیران ما را تخریب کرده‌اند شکایت کرده‌ایم که اعلام شده پرونده وی اکنون در کمیته رسیدگی به تخلفات نمایندگان در حال رسیدگی است و ما نیز از مسئولان مربوطه به جد می‌خواهیم تا در مقابل تخریب جنگل‌ها بایستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، اردبیل ، اتهامات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار