معاون کل نهاد ریاست جمهوری گفت: این نهاد از برگزاری مسابقات رشته‌های ورزشی مختلف در صورت برخورداری از ظرفیتهای لازم با عنوان جام نهاد ریاست جمهوری حمایت می‌کند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری در حاشیه گشایش جشنواره بین‌المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد گفت: این نهاد از برگزاری مسابقات رشته‌های ورزشی مختلف در صورت برخورداری از ظرفیتهای لازم با عنوان جام نهاد ریاست جمهوری حمایت می‌کند.

وی افزود: مشهد از ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری رقابتها و جشنواره‌های بین‌المللی ورزشی برخوردار و یکی از مصادیق بارز آن برگزاری مطلوب جشنواره هندبال است.

 معاون کل نهاد ریاست جمهوری با ابراز خرسندی از نخستین دوره رقابتهای هندبال جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد ابراز امیدواری کرد: این جشنواره به اهداف از پیش تعیین شده خود در سطح ملی، بین‌المللی و توسعه کمی و کیفی ورزش هندبال در کشور از جمله رده‌های سنی پایه دست یابد.

بانک گفت: برگزاری این جشنواره علاوه بر معرفی ظرفیتهای ورزشی اقدام بسیار خوبی برای معرفی هویت و فرهنگ ملی و خراسان رضوی محسوب می‌شود.

نخستین جشنواره بین‌المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری در رده سنی نوجوانان بخش آقایان با حضور 90 تیم داخلی و خارجی از بیست و چهارم مرداد تا اول شهریور ماه در مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار