قرارداد ‫ردبول‬ و ‫رنو‬ در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد و این تیم باور دارد برای ۲۰۱۷ بین موتورهای ‫فراری‬ و ‫مرسدس‬ یک گزینه را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در نتیجه حضور موتورهای ‫توربو‬ در ‫فرمول‌یک‬ ردبول و رنو نتوانستند اقتدار خود را در سال‌های گذشته ادامه بدهند. ردبول بارها در طول سال‌های اخیر از این موتورها انتقاد کرد و سرانجام به این نتیجه رسیده است که باید با همکاری‌های خود با رنو خاتمه دهد.

از همین رو، ردبول به دنبال تأمین‌کننده‌های جدیدی برای موتور اتومبیل‌های خود است.

گرچه پیشتر گفته می‌شد احتمال دارد ردبول همراه با ‫آئودی‬ راهش در فرمول‌یک را ادامه دهد، اما این طور به نظر می‌رسد که چنین چیزی غیر قابل تصور است.

هلموت مارکو مشاور تیم ردبول گفت: این موتورها بسیار پیچیده هستند.وقت زیادی برای آماده‌شدن ندارید و وقتی تصمیم خودتان را گرفتید باید سرمایه‌گذاری بزرگی انجام بدهید.

مارکو همچنین عنوان کرد اگر رنو تیم ‫لوتوس‬ را بخرد و تیمی مستقل داشته باشد اتفاقی برای ردبول نخواهد افتاد و این تیم باید بین فراری و مرسدس یکی را انتخاب کند.

او افزود: برای ۲۰۱۶ قرارداد داریم، اما اگر رنو بخواهد تیمی جدا داشته باشد، برای ما مسئله‌ای نیست. اما در ۲۰۱۷ داستان به شکل دیگری است.

وی در آخر خاطر نشان کرد: همه چیز را زیر نظر داریم.هیچ وقت نگویید هرگز! برای همین هم ما به انتخاب‌های پیش روی خودمان فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرسدس ، ردبول ، رنو ، اتومبیل ، فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار