رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگان نماد واقعی حق‌گرایی و استقامت در راه هستند که این نماد سرمایه ملی برای کشور است.

آزادگان نماد واقعی حق‌گرایی و استقامت هستندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه (25 مرداد) با تبریک آغاز ماه ذی‌القعده و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) گفت: از امام جواد (ع) نقل است که "هرکس عمه‌ام را در قم زیارت کند، پاداش آن بهشت خواهد بود"، این روز را به ملت ایران، مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه قم و مردم شریف قم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: امروز سالروز ورود آزادگان به میهن عزیز اسلامی است که مراسم‌های مختلفی در کشور دایر شده است، که در حق آنها باید بیش از اینها توجه شود.

رئیس مجلس تاکید کرد: آزادگان نماد واقعی حق‌گرایی و استقامت در راه هستند که این نماد پر ارزش و سرمایه ملی برای کشور است.

لاریجانی یادآور شد: از مرحوم ابوترابی یاد می‌کنیم که آن دوران را با استقامت در راه و راهنمایی آزادگان به نحو دقیقی طی کرد و نقش بسزایی در ساماندهی آزادگان داشت.

رئیس قوه مقننه با اشاره به سالروز فتح‌الفتوح جنگ 33 روزه، خاطرنشان کرد: در جنگ 33 روزه کمر رژیم صهیونیستی شکسته شد که این مهم را به همه دلیرمردان مقاومت در لبنان، مخصوص حزب‌الله قهرمان و رهبری آن آقای سیدحسن نصرالله تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همیشه پایدار، مستقیم و در راه خودشان با توفیق حرکت کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: آزادگان ، نماد ، حق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
فارغ التحصیلان بیکارند که در اثر فقر و بیکاری از بین میروند.
آخرین اخبار