کشف سرقت اينترنتي 850 ميلون ريالي در بابلسر

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان مازندران، از شناسايي سارقان اينترنتي 850 ميليوني در شهرستان بابلسر خبر داد.

کشف سرقت اينترنتي 850 ميلون ريالي در بابلسربه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ "حسن محمد نژاد" در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه فردي به ماموران پليس فتا مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي اش در چهار مرحله به ارزش 850ميليون ريال بصورت اينترنتي ، موضوع در دستور کار مأموران اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فتاي مازندران،گفت:با اقدامات فني و پليسي ماموران دو کارگر ساختماني به اتهام برداشت غيرمجاز شناسايي و دستگير شدند. 

وي افزود:متهمان در تحقيقات وبازجويي هاي پليس، ضمن اقرار به برداشت غير مجاز از طريق درگاه اينترنتي يک سايت معتبر در چند مرحله عنوان داشتند، وجوه سرقتي را براي خريد دلار استفاده مي کردند.

محمد نژاد با اشاره به شناسايي و دستگير متهمان اين پرونده افزود:متهمان دستگير شده در ادامه اظهارات خود عنوان داشتند، اطلاعات حساب شاکي را از طريق پيمانکار خود که داماد شاکي بوده دريافت کرده اند . 

ري رئيس پليس فتاي مازندران گفت:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل شدند. 

پليس فتا به شهروندان هشدار داد: حتي المقدور کارت بانکي و اطلاعات آن را در اختيار سايرين قرار ندهند و به منظور جلوگيري از بروز چنين اتفاقاتي گزارش خريد پيامکي خود را فعال کنند تا در جريان تمامي تراکنش هاي مالي خود قرار بگيرند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.