چاهي که همکار مغرض براي خود کند

اختلاف دو همکار در يک شرکت،از قسمت نظرات يک خبر در سايت مربوط سر باز کرد.

چاهي که همکار مغرض براي خود کندبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي گفت: فردي با اضطراب به اين پليس مراجعه و شکايتي را مطرح کرد که در يکي از سايت هاي خبري استان خبري درباره شرکتي که او در آنجا مشغول به کار بوده بارگذاري شده اما در انتهاي خبر با هويت واقعي او نظر نادرستي بارگذاري شده است.

سرهنگ"حسيني" افزود: شاکي ادعا داشت که اين اقدام سبب بدبيني مسئولان نسبت به وي شده است.

 اين مقام انتظامي ادامه داد: مهندسان پليس فتا با تحقيقات ميداني دريافتند که 3 الي 4 روز قبل از اين کار تعدادي برگه در محل شرکت توزيع شده که نظرات شاکي نيز در اين برگه بيشتر نمود کرده است که اين مورد اولين سرنخ براي مهندسان فتا بود. 

آنها در ادامه تحقيقات خود با استفاده از شگردهاي سايبري دريافتند فردي در همان شرکت و با استفاده از سيستم رايانه اي همان محل، دست به اين کار زده است.

سرهنگ"حسيني" عنوان کرد: مهندسان پليس فتا با هماهنگي قضايي فرد مورد نظر را به پليس فتا احضار کردند و با ارائه مدارک و مستندات تمامي راه هاي فرار او را بستند که متهم نيز چاره اي جز بيان حقيقت نيافت و به بارگذاري نظرات جعلي با عنوان شاکي اعتراف کرد.

وي تصريح کرد: متهم عنوان کرد با شاکي اختلاف داشتم و وقتي متوجه شدم که از شرکت خبري در خروجي هاي خبرگزاري ها گذاشته شده اين فکر به ذهنم رسيد و با استفاده از سيستم هاي شرکت اقدام به ثبت نظرات سوء کردم و خود را به جاي شاکي جا زدم و وقتي نظرات در صفحه نمايش داده شد به صورت مخفي از تمامي آنها پرينت گرفتم و در محل هاي پر تردد گذاشتم تا از اين طريق تلافي کنم.

سرهنگ"حسيني" در پايان خاطر نشان کرد: با توجه به رضايت ندادن شاکي پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال شد. 


منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.