رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال ایران گفت: تمامی آکادمی های والیبال در استان های مختلف موظفند برای اخذ مجوز و ادامه فعالیت خود تحت نظارت مستقیم فدراسیون والیبال، اقدام کنند.

جعفر هوتهم در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آکادمی های والیبال در سرتاسر استان های کشور از هفته آینده باید شرایط خود را با فدراسیون والیبال منطبق کرده و در غیر این صورت فعالیت آن ها از مهر ماه سال جاری غیر مجاز خواهد بود.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال تصریح کرد: فرم درخواست و آیین نامه آکادمی های والبیال در سایت فدراسیون منتشر شده است و مدیران این آکادمی ها باید ضمن پر کردن فرم های لازم شرایط آکادمی خود را به سطح استاندارد برسانند تا مجوز ادامه فعالیتشان صادر شود.
وی با بیان این که هدف از اجرای این طرح سازماندهی آکادمی هایی است که پیش از این نظارت کاملی روی آن ها نبوده است، افزود: آن دسته از آکادمی های والیبال که شرایط فوق را اجرا نکنند دیگر عنوان آکادمی را نخواهند داشت و با گرفتن مجوزهای دیگر می توانند تنها به عنوان کانون والیبال در شهر و استان خود فعالیت کنند.

هوتهم درباره طرح استعدایابی در  بخش بانوان گفت: این طرح مرحله نخست خود را با موفقیت به پایان رساند و مرحله دوم آن هم سپری شد و در آستانه مرحله نهایی خود قرار دارد. خوشبختانه همکاری استان های مختلف با این دوره از طرح استعدایابی بسیار خوب بود و تا اینجای کار نتیجه بخش بوده است.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال از پایان طرح استعدادیابی در بخش مردان خبر داد و گفت: سه مرحله استعدادیابی در بخش پسران به پایان رسید و آن ها در شهریور ماه اردوهای متمرکز خود را برگزار خواهند کرد.


انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار