عضو حزب کارگزاران گفت: طیف فکری پیروز در انتخابات 92 برای کسب اکثریت مجلس دهم شانس بیشتری دارد.

یدالله طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح چگونگی تصویب و یا عدم تصویب برجام در مجلس اظهار داشت: تصویب برجام در مجلس، تایید کار مذاکره کنندگان است اما اگر به هر دلیلی در مراجع داخلی و یا بین‌المللی مثلا در کنگره آمریکا این توافق تصویب نشود، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و دو طرف می‌توانند مذاکرات را از سر بگیرند و یا شرایط دیگر ایجاد خواهد شد.

عضو حزب کارگزاران با اشاره به اینکه بخش عمده برجام قابل تفسیر نیست و قسمتی هم که امکان تفسیر نادرستش هست باید مدیریت شود، ادامه داد: عدم تصویب و یا تصویب برجام از طرف ما در رویکرد طرف مقابل تاثیری ندارد.

وی با بیان اینکه بهتر است مجلس، برجام را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع دهد، تاکید کرد: مجلس باید این امتیاز را برای خودش نگه دارد که اگر غربی‌ها در اجرا مشکل ایجاد کردند، در مقابل مجلس بتواند از امتیاز و ظرفیت‌ش استفاده کند.

عضو حزب کارگزاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در انتخابات چه موضوعی باید بیشتر مورد توجه کاندیداها قرار گیرد، اظهار داشت: قطعا باید در انتخابات منافع و مصالح ملی مد نظر قرار گیرد.

طاهرنژاد در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه در مجلس دهم چه گروهی حضور پررنگ‎‌تری خواهد داشت، گفت: مردم همانطور که در سال 1392 از میان کاندیداها  به کسی اقبال نشان دادند که بیشتر به عقلانیت، خردورزی، اعتدال و توجه توجه نشان می‌داد، رای دادند در انتخابات مجلس نیز این طیف فکری شانس بیشتری برای کسب اکثریت مجلس دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار