معاون سازمان ترانزیت و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه تدبیر امنیتی در کشور ترکیه باید از سوی این کشور تامین شود گفت: درحال حاضر تردد عادی کامیون‌ها در مرز بازرگان وجود دارد.

تردد عادی کامیون‌ها در مرز بازرگان/ کشور ترکیه امنیت کامیون‌دارها را باید برقرار کندعطرچیان معاون سازمان ترانزیت و حمل و نقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به این‌که از روز چهارشنبه مرز بازرگان بازگشایی شده است، گفت: درحال حاضر تردد کامیون‌ها دراین مرز جریان دارد و هیچ مانعی برای عبور و مرور وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: تنها در این مرز مشکلات امنیتی وجود دارد که کشور ترکیه موظف به برقرای امنیت است.

معاون سازمان ترانزیت و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه توضیح داد: از کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و خودروهای سواری  درخواست می‌کنیم که در طول شب از این مرز به دلیل کم بودن ایمنی عبور نکنند.

عطرچیان یادآور شد: در حال حاضر تدابیر امنیتی در این مرز وجود دارد اما  کامیون‌ها باید در طول عبور از این مرز مراقب باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد کامیون‌ها در مرز بازرگان کاملا به صورت عادی وجود دارد گفت: در این مرزهیچ صف طولانی وجود ندارد و این صف‌ها در برخی از فصول ایجاد می‌شود.

معاون سازمان ترانزیت و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: کشور ایران سه مرز با ترکیه دارد که این مرزها عبارتند از رازی، بازرگان و شرو که هر سه مرز در حال حاضر باز است ولی در حال حاضر کامیون‌ها باید تدابیر امینتی را رعایت کنند.

وی یادآور شد: ما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بستن مرز ترکیه نداریم.

عطر چیان در خصوص وضعیت ترانزیت در کشور گفت: طی 4 ماه گذشته حدود 3 میلیون تن بار از کشور ترانزیت شده که نسبت به سال قبل هیچ تغییری نداشته است.

معاون سازمان ترانزیت و حمل و نقل جاده‌ای خاطر نشان کرد: مرزهای باشماق، بندر امام، بندرعباس، بازرگان، لطف آباد و آستارا پر رونق‌ترین مرزهای کشور در طی این 4 ماه بوده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ترکیه ، کامیون ، ترانزیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
ساخت مترو اصفهان و مترو تبریز و مترو شیراز
آخرین اخبار