ششمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با حمل پرچم بارگاه ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا ( ع ) از 20 مرداد ماه تا چهارم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مجید جوادیان زاده  مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد ضمن بیان اینکه امسال ششمین دوره این جشنواره در حال برگزاری است گفت: در این جشنواره بخشی از مسیر حرکت در استان یزد قرار گرفته  و ما باید از این حرکت معنوی یک برند فرهنگی برای استان ساخته و هرساله این برنامه را با شکوه بیشتری برگزار کنیم.

وی افزود: حدود 40 نفر از ورزشکاران از رشته های مختلف از شلمچه تا مشهد را به شکل دو امدادی و پیاده روی می پیمایند که ورودشان در روزهای 28 و 29 مرداد به استان یزد می باشد و انتظار می رود با توجه به زمینه های فرهنگی و مهمان نوازی در استان به شکل مناسبی از این ورزشکاران استقبال شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در پایان تاکید کرد: ادارات و ارگانهای مرتبط و فرمانداری های شهرستان های مسیر حرکت این کاروان، تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه تر برگزارشدن مراسم استقبال انجام دهند.

ابوالفضل کارگر  معاون اداره ورزش و جوانان استان نیز ضمن تشریح اهداف و برنامه زمانبندی عبور ورزشکاران از استانهای کشور بویژه شهرستان های استان، انتظارات آن اداره کل را از فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان به منظور برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بیان کرد.

وی میزبانی مناسب از زائران امام رضا ( ع ) را افتخاری برای استان دانست و ابراز امیدواری کرد همچون سالهای گذشته بهترین میزبانی را از این ورزشکاران داشته باشیم.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: جشنواره ، ورزشی ، جاده ، ولایت ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.