قابلیت پخش زنده ویدئو در اینترنت یکی از کاربردهای جذابی است که سامسونگ در پرچمداران جدید خود قرار داده است و کاربران باید بیش از پیش مراقب ارسال فیلم های خود به صورت زنده باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، پنجشنبه 22 مرداد، سامسونگ دو پرچمدار جدیدش Note 5 و S6 Edge Plus را معرفی کرد. یکی از مهمترین قابلیت هایی که برای این گوشی ها ارائه شد، قابلیت جذاب  Live Stream  یا همان پخش زنده بود.

در رویداد سامسونگ که در آن Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge+ معرفی شدند، سامسونگ یک قابلیت بسیار جالب و کاربردی برای ویدئو بازها معرفی کرد. با استفاده از این قابلیت که برای هر دو پرچمدار جدید سامسونگ قابل دسترس است، کاربر می تواند با گوشی خود فیلمبرداری کرده و آن را به صورت زنده در یوتیوب به اشتراک بگذارد.استفاده از این قابلیت می تواند برای آن دسته از کاربرانی که به اشتباه فیلمی را منتشر میکنند دردسر ساز شود.

مراقب ارسال فیلم های خود به صورت آنلاین باشد+تصاویر

به نظر می رسد قابلیت Live Broadcast شبیه به عملکرد اپلیکیشن های محبوبی مثل Periscope و Meerkat باشد. این قابلیت مستقیما به اپلیکیشن دوربین گوشی متصل شده و به کاربر اجازه می دهد تا اشتراک گذاری ویدئو کلیپ خود را زمان بندی کند و یا مستقیما به اشتراک بگذارد. این ویدئو ها می تواند تا سقف کیفیت 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه آپلود شوند. اما نکته حائز اهمیت این است که بستر ارتباط اجتماعی برای اپلیکیشن دوربین وجود ندارد، پس در نتیجه کاربر قادر به دیدن نظرات مربوط به ویدئو نیست.

اما با این حال، این قابلیت، یک توانایی خاص برای گوشی های سامسونگ است که کمپانی های دیگر را مجبور می کند که آن را به گوشی های خود اضافه کنند.

در حال حاضر این قابلیت برای اولین بار برای Note 5 و S6 Edge+ در دسترس است.

انتهای پیام/

برچسب ها: گلکسی ، سامسونگ ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار