عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: اصولگرایان تجربه‌ای که در انتخابات سال 92 کسب کرده‌اند، برای آنها هیچ راهی جز همگرایی و وحدت باقی نگذاشته است.

محمد کاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با وحدت اصولگرایان اظهار داشت: وحدت اصولگرایان فرآیند طبیعی اش را طی می‌کند و با تجربه‌ای که در انتخابات سال 92 اصولگرایان کسب کرده‌اند، برای آنها هیچ راهی جز همگرایی و وحدت باقی نمانده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اصولگرایان، ادامه داد: اصولگرایان به این عزم رسیده اند که هزینه وحدت و همگرایی را در انتخابات آینده پرداخت کنند.  

عضو حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: گفتگوها و مذاکرات اصولگرایان نشان می‌دهد که نتایج امیدبخشی به دست خواهد آمد و در آینده ساز و کار این همگرایی توسط همین افراد اعلام می‌شود و در انتخابات آینده از اصولگرایان یک صدا و یک فهرست خواهیم داشت. 

انبارلویی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه انتخابات را با چه محوریتی قبول دارید، گفت: مهمترین محور در انتخابات عقلانیت سیاسی و خرد جمعی است و بر این مبنا اصولگرایان قطعاً به وحدت خواهند رسید. 

وی با اشاره به اینکه در ایران انتخابات حزب محور نیست، افزود: انتخابات در ایران جناح محور است و اگر دو جریان نیرومند در کشور رقابت می کنند در نهایت یکی از آنها پیروز می شود امّا مستقلین هم سهمی از این رقابتها دارند. 

عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رقابت در ایران همانند غرب حزبی نیست، تصریح کرد: واقعیت امر این است که در کشور چند حزب نیرومند نداریم و احزاب و شخصیت های ملّی و مذهبی ذیل فعالیت احزاب کار نمی‌کنند. 

انبارلویی در پایان خاطرنشان کرد: شخصیت‌ها معمولاً در چند حزب و جریان حضور دارند و آنگونه نیست که یک شخص محدود به یک حزب خاص باشد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار