توئیتر محدودیت پیام های مستقیم 140 کاراکتری را حذف کرد. از این پس کاربران در نوشتن توییت آزاد هستند.

 به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر محدودیت 140 کاراکتری  پیام های شخصی در  سایت خود را لغو کرد. کاربران می توانند برای  یکدیگر  پیام های بلند و طولانی بفرستند. البته اگر  از حد مجاز  محدودیت جدید  10 هزار  کاراکتر فراتر نروند.

ساچین آگاروال مدیر محصول توئیتر گفت: کاربران ما می توانند به شکل راحت تر و طبیعی تر باهم مکاتبه کنند. حداکثر امکان پیام توئیتری همان 140 کاراکتر باقی مانده است.



توئیتر بطور منظم کار سایت را تکامل می بخشد. در سال جاری امکان معاشرت با گروه های گفتگو با چند کاربر بطور همزمان فراهم شد. در ماه آوریل به کاربران توئیتر اجازه دادند به پیام های دریافتی از کاربران اینترنت که عضو سایت نیستند جواب دهند.

 هر چند قبلا  آنها باید عضو سایت می شدند تا جواب سوالات خود را  دریافت کنند.



حال با این تغییر بزرگ، این محدودیت ۱۴۰ کاراکتری در پیام های Direct برداشته شده است و از این پس شما می توانید ۱۰ هزار کاراکتر را در پیام های خود داشته باشید.

 این موضوع در آینده باعث خواهد شد که توییتر، به یک نرم افزار قابل اتکا در زمینه‌ی ارسال پیام های طولانی تر و بزرگ تر تبدیل شود. طبق گزارش ها این قابلیت از طریق نرم افزار توییتر بر روی آی او اس، اندروید، مکینتاش و سایت توییتر قابل استفاده خواهد بود. سایر نرم افزارهای شخص ثالث توییتر نیز در هفته‌های جاری به این قابلیت مجهز خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار