تصاویر مواج طراحی کنید + دانلود

آیا دوست دارید عکس هایتان رویایی شوند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید؟ پس پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از دست ندهید.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای اینكه به عكس هایتان موج دهید انگار كه جلوی آب ایستاده اید، نیاز به مهارت خاصی ندارید چرا که نرم افزار عکس در آب این کار را به سادگی برای شما انجام خواهد داد تا بتوانید عکس خود را در امواج منعکس سازید.

نرم افزار عکس در آب، ابزاری برای اضافه کردن سطح آب موج دار برای تصویر می باشد. این آب ها می تواند به صورت انیمیشن و یا هر قالب دیگری باشد. کار با این نرم افزار بسیار راحت است. کافیست آن را روی سیستم عامل اندرویدی خود نصب کنید و سپس اجرا کنید. در این هنگام نرم افزار به شما دو راه را پیشنهاد می دهد گرفتن عکس از طریق دوربین یا استفاده از تصاویر موجود در گالری که کاربر یکی از این دو روش را انتخاب می کند. با انتخاب تصویر مورد نظر عکس در قالب نرم افزار قرار می گیرد.



پس از قرار گرفتن عکس تصویر شما بصورت اتوماتیک متحرک می شود و به صورت امواج دریا به حرکت در می آید، انعکاس عکس شما در آب زیبایی خاصی به آن می دهد. همچنین شما می توانید عکس را بصورت مستقیم ذخیره کنید یا آن را در شبکه های اجتماعی واتس اپ، تلگرام، وایبر و دیگر..... به اشتراک بگذارید.

از ویژگی های خوب این نرم افزار می توان به محیط کاربری ساده و هم چنین حجم بسیار کم نرم افزار اشاره کرد.


 

نمونه عکس ساخته شده توسط نرم افزار عکس در آب
 




 • دانلود و مشخصات فایل


حجم: 332.71کیلوبايت
نسخه: 1.01
نوع فایل: apk
امتیاز: 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار