رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت:در سال گذشته بیش از 100 هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد خودکفا شدند و امسال قصد داریم این رقم را با اعطای وام های قرض الحسنه اشتغالزایی افزایش دهیم.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ پرویز فتاح افزود: وام هایی که برای طرح اشتغال زایی برای مددجویان ارائه می شود باید دقیق و بجا باشد و مدیران استانی باید دقت کنند که این وام ها برای سایر حوزه ها مصرف نشود چرا که در این صورت مددجو دچار مشکل شده و در قبال بانک متعهد خواهد شد.

وی ضمن تجلیل از خودکفایی هزار و 500 خانواده اردبیلی عنوان کرد : اینکه تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد زیاد شود برای ما افتخار نیست بلکه زمانی به خود افتخار می کنیم که بگوییم چند نفر از تحت حمایت کمیته امداد خارج و واقع خودکفا شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: دشمنان ایران درصدد این هستند که اشتغال و تولید را در کشور تعطیل کنند و با این کار مردم را به زانو در آورند ولی اشتباه بزرگی مرتکب شدند چرا که ملت ایران در طول سالیان دراز تحریم با ایستادگی و کار مخلصانه توطئه دشمنان را خنثی کرده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.