مدیرکل میراث فرهنگی استان قم با اشاره به اینکه میزان زائران و مسافران ایرانی وغیرایرانی روبه افزایش است از اضافه شده واحد های اقامتی خبرداد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: با توجه به اینکه استان در مرکز کشور قرار گرفته و شاهراه کشور به حساب می آید بسیاری از مسافران برای رفتن به نقاط مختلف از استان قم عبور می کنند.

وی ادامه داد: همچنین در تابستان سال 94 با افزایش میزان زائران و مسافران ایرانی وغیرایرانی  روبه رو شده ایم که واحد های اقامتی موجود پاسخ گوی نیاز مسافران نبود.

رضایی  در خصوص این مشکل بیان کرد: پس از برنامه ریزی های بسیار وجلسات مختلف با ارگان های استان نهایتا به این نتیجه رسیدیم که واحد های اقامتی را افزایش دهیم.

وی در باره جزییات این طرح افزود: حدود 9 هزار تخت در اقامتگاه‌های استان داریم که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است  20 هزار تخت را به آن اضافه کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان هدف اصلی این طرح را عمران وابادانی ورفاه مسافران دانست وگفت:  تمامی این ها میتواند شرایط را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری مذهبی و زیارتی فراهم کند.

انتهای پیام/ گ

برچسب ها: قم ، افزایش ، واحد ، اقامتی ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.