برنامه رادیویی «حوض نقره» به گفتگو با فرزاد موتمن و کارگردان «خداحافظی طولانی» و سعید آقاخانی می‌پردازد.

بررسی «خداحافظی طولانی» در برنامه رادیویی «حوض نقره»ریحانه یزدان‌دوست تهیه‌کننده برنامه «حوض نقره» رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «حوض نقره» به حوزه سینما، تئاتر و موسیقی اختصاص دارد. اتفاقات،‌موضوعات و معضلات در این سه حوزه را بررسی و آسیب‌شناسی می‌کند.

وی افزود: همچنین تازه‌‌ترین رویداد‌ها در طول هفته را جمعه‌ها با حضور کارشناسان مصطفی محمودی، سعیده جانی‌خواه، مانی جعفرزاده و علیرضا امینی بررسی می‌کنیم.

یزدان‌دوست مطرح کرد: این هفته نقد فیلم «خداحافظی طولانی» و «آقا یوسف» آسیب‌شناس بازیگری در سینما ایران به همراه اخبار سینما، تئاتر و موسیقی در برنامه جاری است. همچنین فرزاد موتمن و سعید آقاخانی به صورت تلفنی گفتگو می‌کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص آسیب‌شناسی بازیگری در سینمای ایران، با جمشید مشایخی پیشکسوت سینما و تلویزیون صحبت می‌کنیم. نکته‌ای که در برنامه می‌توانم بگویم این است که هنرمندانی از جمله عزت‌الله انتظامی،‌جمشید مشایخی، هادی مرزبان، مهدی هاشمی و ثریا قاسمی نظر خود را در خصوص برنامه «حوض نقره» مطرح کردند.

یزدان‌دوست خاطرنشان کرد: برنامه «حوض نقره» جمله‌ها از ساعت 16 تا 17:30 با اجرای مهرناز فقیهی به روی آنتن شبکه رادیویی ایران می‌رود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.