خلاصه اخبار جنایات داعش را در بسته امروز خواهید خواند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ...هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار «داعش» در ساعات گذشته است.


"ابراهیم عیسی" از چهره‌های رسانه‌ای معروف مصر، عربستان سعودی را به انتشار افکار تروریستی از طریق فتواهای رسمی هیات عالی علمای سعودی متهم و این فتواها را برگرفته از "درک محض وهابی بدوی" توصیف کرد.

بسته خبری داعش:


روزنامه های "اکسپرسین" و "بوراس تدینگ" سوئد نوشتند: زن جوان 15 ساله ای که هنوز هویتش اعلام نشده است، از منزل پدر خوانده خود در منطقه بوراس نزدیک شهر گوتنبرگ واقع در جنوب غربی سوئد در 31 مه ناپدید شد.

بسته خبری داعش:

روه تروریستی تکفیری داعش عصر روز گذشته دو شهروند عراقی را در  شهر موصل مرکز استان نینوی در ملا عام  گردن زد. اعدام این دو نفر به اتهام جعل عنوان نیروهای داعش! و سرقت اموال مردم عنوان شده است. 

بسته خبری داعش:


گوگل به شکلی مستقیم در درگیری ها برای کم کردن شر تروریست های داعش نیز دخالت دارد. یکی از اقدامات گوگل هماهنگی میان نیروهای کوبانی با پشتیبانی هوایی ایالات متحده بوده است.

بسته خبری داعش:
انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، عراق ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۲۰:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
خداوندا به حق بهترینهایت، شرر این زنا زاده دها(داعشی ها) رو از سر این مردم بی گناه کم کن .آمین
آخرین اخبار