مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: حدود 6 میلیارد و 600 میلیون ریال صدقه در چهار ماه گذشته از سوی مردم جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلام ‌رضا علی ‌پور گفت: کمیته امداد نهادی است که به دستور امام راحل برای فقرزدایی و رسیدگی به محرومان و نیازمندان جامعه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان آمل بیش از 6 هزار و 700 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: در بخش صدقات طی چهار ماه گذشته مردم نیک‌اندیش این شهرستان مشاکرت مطلوبی داشتند.

علی‌ پور با اشاره به اینکه در این مدت حدود 6 میلیارد و 600 میلیون ریال صدقه از صندوق‌های صدقات این شهرستان جمع‌آوری شد، ادامه داد: در شهرستان آمل بیش از 2 هزار صندوق بزرگ و معابر نصب شده است و تعداد 347 صندوق متوسط و حدود 48 هزار صندوق کوچک منازل و واحدهای صنفی وجود دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل تصریح کرد: به‌ طور متوسط ماهانه بیش از یک میلیارد ریال از سوی مردم در قالب صدقات به کمیته امداد کمک‌رسانی می‌شود.

علی ‌پور یادآور شد: اگر همت مردم و خیران به نهادهای حمایتی نباشد امکان رفع فقر و جلوگیری از توسعه آن وجود ندارد و کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند دست به ریشه‌کنی فقر در جامعه اسلامی بزند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: ساری ، آمل ، صدقه ، ریال ، میلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.