معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: مذاکرات، عملکردها و رفتارهای بعدی دولت مردان آمریکا به ما نشان داد که همچنان مواضع و رویکردهای انقلاب اسلامی نسبت به استکبار جهانی امری درست و صحیحی است.

"جواد شمقدری" معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تبعات فرهنگی توافق هسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران گفت: شاید برخی به دنبال این بودند که در پس ماجرای مذاکرات برخی گفتمان‌های انقلاب اسلامی مانند شعار "مرگ بر آمریکا" و رویکردی که نظام و انقلاب اسلامی ما در 37 سال گذشته داشت به چالش بکشند.

وی با بیان اینکه مذاکرات، عملکردها و رفتارهای بعدی دولت مردان آمریکا به ما نشان داد که همچنان مواضع و رویکردهای انقلاب اسلامی نسبت به استکبار جهانی امری درست و صحیحی بوده و هست، افزود: باید مراقب باشیم که اگر در یک موضوعی توافقی حاصل می‌شود بدانیم که اصل گفتمان انقلاب اسلامی جایگاه و مقام و منزلت خود را دارد.

معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به اینکه یکی از اهداف پنهان دشمن این است که همین رویکردها را از انقلاب اسلامی جدا کند، تصریح کرد: باید همه نگران باشیم و در عرصه‌های مختلف به ویژه در خصوص فرهنگ و رفتارهای فرهنگی مراقب باشیم تا این آفت گریبان‌گیر حرکت کلی انقلاب اسلامی نشود.

وی درباره تبعات فرهنگی ورود واردات پساتحریم بیان کرد: ما پیش از این نیز دچار این چالش بودیم و رویکرد بخشی از جامعه به سوی مصرف‌گرایی و استفاده بی‌حد و مرز از امکانات دنیوی وجود داشت، اما در این دوره تشدید می‌شود که اگر در جهت گیری‌های فرهنگی خود اصول اصلی اسلام و انقلاب را حفظ کنیم این مسئله نمی‌تواند به ما آسیب بزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار