کارکنان مترو لندن به‌دنبال به نتیجه نرسیدن مذاکرات دو اعتصاب ۲۴ساعته دیگر در ماه آینده (شهریور) برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کارکنان متروی لندن قصد دارند با توجه به نتیجه نرسیدن مذاکرات، دو اعتصاب 24ساعته دیگر در ماه آینده (شهریور) برگزار کنند.

اتحادیه خطوط ریلی، دریایی و حمل و نقل انگلیس اعلام کرد کارکنان خطوط متروی پایتخت این کشور قرار است از ساعت 21 روز 3 شهریور و بار دیگر از ساعت 21 روز 5 شهریور به‌وقت محلی به‌مدت 24 ساعت دست از کار بکشند.

 به گزارش پرس تی‌وی، میک کَش دبیر کل این اتحادیه گفت: «کارکنان از اینکه مشکلات آنها مورد بی‌توجهی شهردار و مقامات قرار گرفته و تا امروز هیچ اقدام اساسی از سوی مسئولان متروی شهر لندن به‌منظور حل و فصل این مشکلات ارائه نشده است، خشمگین هستند».

چهار اتحادیه صنفی چندین ماه است که بر سر طرح بوریس جانسون، شهردار لندن، با مسئولان مترو درگیر مناقشه هستند. جانسون خواهان فعالیت 24ساعته متروی این شهر در روزهای جمعه و شنبه است.

براساس این طرح، مترو شهر لندن از تاریخ 21 شهریور در روزهای جمعه و شنبه فعالیت 24ساعته خواهد داشت.

کارکنان خطوط متروی شهر لندن پیشتر در روزهای 17 تیر و 14 مرداد دو اعتصاب 24ساعته برگزار کرده بودند که این اعتصاب‌ها حمل و نقل در پایتخت انگلیس را به‌شدت دچار اختلال  کرد.

در دو اعتصاب پیشین کارکنان خطوط مترو شهر لندن، میلیون‌ها نفر از ساکنان این شهر مجبور بودند تا با تعطیلی یک‌روزه خطوط مترو، از دیگر وسائل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس استفاده کنند. شماری از ساکنان شهر لندن نیز با استفاده از دوچرخه و یا به‌صورت پیاده خود را به محل کار رساندند.

شبکه قطار زیرزمینی لندن روزانه تا چهار میلیون مسافر را جا‌به‌جا می‌کند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.