در آینده ای نزدیک با هوشمند تر شدن گوشی های هوشمند، لبتاپ ها،تبلت ها و دیگر ابزار های ارتباطی کنار گذاشته می شوند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آینده ای نزدیک لبتاپ ها جای خود را به تلفن های هوشمند می دهند و به راحتی می توان از طریق آن ها وبگردی کرد.

اکثر انسان ها امروزه پیش از قبل در گوشی های خود وبگردی می کنند و آن قدر که از تلفن ها ی همراه برای وبگردی استفاده می کنند از آن ها برای تماس گرفتن استفاده نمی کنند.

با آمدن تلفن های هوشمند 33 درصد کاربران از تلفن های همراه برای وبگردی و 30 درصد دیگر از لبتاپ برای وبگردی استفاده می کنند.

در 10 سال آینده تلفن های هوشمند 100 برابر قدرت فعلی را پیدا خواهند کرد به طوری  که زندگی انسان را دگرگون خواهند کرد.


در پایان دهه ای که در پیش داریم گوشی های هوشمند هر روز در حال پیشرفت هستند و تا سال 2050 به قدری زندگی را تغییر می دهند که تصورش را هم نخواهید داشت.همچنین این تلفن های همراه جایگزین کنترل تلویزیون،عابر بانک،کتاب های راهنما،محافظ بدن انسان،گواهی نامه و دوربین می شوند حتی از طریق گوشی هوشمند دیگر نیازی به مراجعه به پزشک نداریم و می توان از راه دور توسط پزشک معالجه شویم.



گوشی های هوشمند در آینده دارای سنسورهایی خواهند بود که سیکل خواب انسان را رصد می کنند به این ترتیب که با چک کردن ضربان قلب و تنفس انسان،او را در بهترین زمان ممکن از خواب بیدار می کنند، یعنی در زمانی که احساس شادابی می کند اجازه ی خواب بیش از حد را به او نمی دهد و او را از خواب بیدار می کند.

شاید تعجب برانگیز باشد که تا سال 2025 تلفن های هوشمند می توانند با دوربین های سرعت سنج صحبت کرده و به جای هشدار پلیس از طریق صدایی به شما بگوید سرعت خود را پایین بیاورید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار