سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت:در رقابت های جهانی امسال به درخشش و کسب نتیجه قابل قبول توسط فرنگی کاران چهار وزن نخست خیلی امیدوار هستیم.

رضا سیم خواه در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:قبل از اعزام به مسابقات جهانی نیز پیش بینی ما برای کسب مدال در چهار وزن نخست بیشتر بود البته این بدان معنا نیست که سایر بچه ها شانسی ندارند بلکه با توجه به عملکرد و تجربه فرنگی کار جوان اعتقاد داریم تعداد و رنگ مدال های ما در این چهار وزن وضعیت بهتری نسبت به دیگر اوزان خواهد داشت.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد:البته پیش بینی ما در صورتی محقق خواهد شد که بچه ها به توانمندی های خود اعتماد داشته باشند و هر آنچه را که به آنها گوشزد کردیم روی تشک به نحو شایسته اجرا کنند در غیر اینصورت موفقیت کار آسانی نخواهد بود.

سیم خواه در ادامه عنوان کرد:همه فرنگی کاران جوان علی رغم مسیر طولانی تا رسیدن به محل برگزاری رقابت های جهانی در شرایط ایده آل بدنی،روحی و روانی قرار دارند و امیدواریم بتوانند در روی تشک مزد ماه ها تلاش بی وقفه خود را به بهترین شکل بگیرند.

رقابت های جهانی کشتی فرنگی از امروز (سه شنبه) در شهر سالوادور داباهیا برزیل آغاز می شود که به ترتیب رضاخدری، عرفان سعادتی فر، مهدی ابراهیمی و امیرحسین حسینی در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار