سعودی ها در 138 امین روز از تجاوز نظامی وحشیانه به مناطق مختلف یمن مرتکب جنایات دلخراشی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، در 138 امین روز از تجاوز نظامی به یمن، جنگنده های سعودی همچنان شهروندان غیر نظامی را در اکثر استان های این کشور هدف قرار می دهند و مرتکب جنایات دلخراشی شدند و شماری از شهروندان یمنی از جمله شماری زن و کودک بی گناه را کشتند یا زخمی کردند.
براساس این گزارش، جنگنده های سعودی ندرسه ابو نشطان در منطقه ارحب صنعا را دو بار هدف قرار دادند. مناطق الفرع و القمع در بخش کتاف صنعا نیز چندین بار بمباران شد. منطقه النظیر در بخش رازح پایتخت هدف حملات جنگنده های سعودی قرار گرفت. مقر امنیت سیاسی شهر رازح در صعده نیز بمباران شد. 
جنگنده های سعودی اداره امنیت و خانه یکی از شهروندان یمنی را در استان عمران هدف قرار دادند ولی تلفاتی به همراه نداشت، اردوگاه المرزوق در حجه نیز چندین بار بمباران شد، در حمله جنگنده های سعودی به خانه شیخ علی البیکلی در شهر حرض دو نفر شامل یک زن و یک کودک شهید شدند، این جنگنده های سعودی همچنین به منطقه البلق در استان مارب حمله کردند. شهر مارب دو بار بمباران شد و فرودگاه الحدیده هدف حملات هوایی سعودی ها قرار گرفت. منطقه مجزر در استان جوف و اداره امنیت ناحیه القفر در استان اب نیز بمباران شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار