زمزمه قهر نویدکیا و حضور خلعتبری در لیست سیاه

مدیرعامل سپاهان درباره شائبه میزبانی این تیم در چهار بازی متوالی، قهر نویدکیا و حضور نام خلعتبری در لیست سیاه کی‌روش توضیحاتی داد.

زمزمه قهر نویدکیا و حضور خلعتبری در لیست سیاه

اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزبانی تیم فوتبال سپاهان در چهار بازی ابتدایی لیگ برتر شائبه‌هایی را در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر به وجود آورده است.

مدیرعامل تیم سپاهان ادامه داد: در ادامه رقابت‌های دیدارهای لیگ برتر ایران جام خلیج فارس ما بازی بسیار حساس و تعیین کننده با تیم فوتبال پرسپولیس که بسیار مهم و تأثیرگذار است را هم برای ما سرخ‌پوشان تهرانی برای این که در کورس قهرمانی بمانیم باید حداقل امتیازات لازم را کسب کنیم.

باقریان افزود: همانند سال‌های گذشته ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهیم داشت و لازم است امتیازات را جمع‌آوری کنیم تا در آینده به مشکل برنخوریم.

وی ادامه داد: پرسپولیس هم به میدان می‌آید تا ناکامی‌های گذشته خود را جبران کند اما ما به دنبال این هستیم تا گذشته خود را ادامه دهیم.

باقریان در مورد پیشنهاد مدیرعاملی تیم پرسپولیس گفت: هم پرسپولیسی‌ها و یک تیم دیگر به بنده پیشنهاد مدیرعاملی تیم خود را داده بودند ولی چون من وظیفه اصلی خود و ادای دین ترجیح دادم در اصفهان بمانم.

باقریان افزود: محرم نویدکیا چند وقتی است که سر تمرینات تیم حضور ندارد و حتی شایعه قهر او هم در محافل پیش آمده. البته این اتفاقات در هر تیم پیش می‌آید که می‌توان گفت جزو مشکلات درون تیمی است و طبق تماسی که با نویدکیا داشتیم، وی گفت برای او مصدومیتی پیش آمده و در حال حاضر توان فعالیت ندارد.

باقریان ادامه داد: محرم سال‌هاست برای این تیم زحمت کشیده و می‌تواند به عنوان یک بزرگ‌تر و باتجربه کمک بیشتری به تیم فوتبال سپاهان کند و همچنین ما منتظر بازگشت او هستیم تا در یک فرصت مناسب با او صحبت کنیم.

وی افزود: درباره موضوع قرار گرفتن نام محمدرضا خلعتبری که در لیست سیاه کی‌روش است، اما چرا ما باز هم پاسپورت او را در اختیار گرفته‌ایم تا بتوانیم بازیکنانی که در شرایط بازی در تیم ملی را دارند، کارهای اداری آن‌ها را از قبل انجام دهیم تا به مشکلی برنخوریم در واقع این سیاست مدیرعامل و باشگاه سپاهان است.

باقریان در پایان گفت: بهتر است تا زمان بازگشت قطعی آقای کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کمی صبر کنیم تا نظر نهایی او را بدانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نویدکیا ، خلعتبری ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
love
۰۵:۱۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
سپاهان همواره از مدیر عاملهای خوبی بهره برده و در این گفتگو به خوبی همه چیز اشاره شده ودست مریزاد به خبرنگار آن و تبریک هفته خبرنگاران
Iran (Islamic Republic of)
love
۰۳:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
سپاهان همواره از مدیر عاملهای خوبی بهره برده و در این گفتگو به خوبی همه چیز اشاره شده ودست مریزاد به خبرنگار آن و تبریک هفته خبرنگاران
آخرین اخبار