کتاب «مطالبات فرهنگی رهبری» سخنرانی‌های رهبری را بین سال‌های 68 تا 91 در فصل‌های مختلف توصیف کرده است.

سعید اشیری پدید‌آورنده کتاب «مطالبات فرهنگی رهبری» در گفتگو با خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مطالبات فرهنگی رهبری انقلاب از مسئولین کشور گفت: آرا و اندیشه‌های رهبری از مهم‌ترین وجوه و مولفه‌های شناخت این گفتمان نوین و متصل به شریعت و معنویت اسلامی است.

وی بیان کرد: مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری در واقع آینه خواسته مردم انقلابی ایران اسلامی هست و در عین حال جلوه منبعث از معارف بلند و حیاتی است و این کتاب حاصل تتبع مفصلی از محوریت کلام رهبری انقلاب در بازخوانی نکاتی که جنبه مطالباتی و راهبردی را دارد، بنا شده است. 

اشیری با بیان اینکه توجه مردم و مدیران به مطالبات رهبری یکی از برجسته‌ترین شاخص‌های ارزیابی خواهد بود، افزود: کتاب پیش رو مجموعه بیانات و سخنرانی‌ها و همچنین احکام رهبری عزیز طی دوره‌های 1368 – 1391است. موضوعات مهمی که از نظرم فراز و اهمیت نگاه ایشان را بیان و عیان می‌کنند و در قالب فصل معین شده‌اند.

نویسنده کتاب «مطالبات فرهنگی رهبری» ادامه داد: متناسب با موضوع کلی در فصول اولیه مباحثی از مبانی و اصول بنیادین را از نگاه معظم له ارائه کرده و به بررسی موضوعاتی گفتمانی در کتاب پرداخته و مفاهیم اصلی آنرا به خوانندگان توضیح داده‌ام.

وی ابراز داشت: نگارش این کتاب در سال 93، به اتمام رسیده و بزودی از سوی انتشارات شهید آوینی در تیرا‍‍ژ 1000 نسخه و 373 صفحه در موسسه انتشاراتی شهید آوینی به چاپ رسیده است.

اشیری در پایان یادآور شد: این کتاب به همگان خصوصا به مسئولان محترم نظام اسلامی و کارشناسان مختلف عرصه‌های تدبیر، خاصه نخبگان جامعه، بسیار توصیه می‌شود. 


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار