مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 21 هزار خانوار شهری و روستایی این استان، همزمان با هفته دولت و پنجاهمین سال تأسیس شرکت ملی گاز ایران، خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، محمد علی ودیعتی گفت: در هفته دولت امسال عملیات گازرسانی به چهار شهر، ١١٣ روستا و چهار پروژه خط انتقال با اعتبار بیش از دو هزار میلیون ریال آغاز می شود.

وی افزود: در این ایام، گازرسانی به شهرهای هجدک (راور)، دهج، جوزم (شهربابک)، هنزا، درب بهشت ، رودبار و ١١٣ روستا در سطح استان آغاز می شود.

وی تلاش وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران را در گازرسانی به روستاهای بالای ٢٠ خانوار بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه ها در سالهای ٩٤ و ٩٥، درصد برخورداری خانوار روستایی استان کرمان از ٢٨ درصد کنونی به بیش از ٥٠ درصد افزایش می یابد.

ودیعتی با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی، تصریح کرد: همدلی در گازرسانی به روستاهای بالای ٢٠ خانوار در دولت تدبیر و امید شکل گرفت و مجلس نیز با تصویب بند "ق" تبصره دو قانون بودجه سال ٩٣ و سایر منابع آن در سال ٩٣ به تحقق آن کمک کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، هفته دولت را یادآور فداکاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر دانست و یادآور شد: این شرکت وظیفه خدمت رسانی به مردم استان را بر عهده دارد و بر حمایت از گازرسانی به شهرها و روستاها، رضایت مشترکان و تحول در ارائه خدمات، برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شرکت ، گاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.